Friday, April 19, 2013

Majlis perkahwinan 2013 part 1

Assalamualaikum


Di hari jumaat yg ceria nie aku nak update pasal majlis perkahwinan .. Kepada mereka - mereka yang baru mendirikan rumahtangga ataupun yang dah nak dekat berumahtangga aku ucapkan tahniah lah yer kat korang semua .. Al maklumlah tahun nie bederet kawan sekolah dan kawan kolej aku kahwin .
Sebab tuu lah tajuk entry kali ini siap ada part1 bagai .. sebab lepas nie akan ada punya entry kawan - kawan aku kahwin lagi.. ngeh3



Pasangan Nabila dan Helmi

Nabila nie kawan masa aku belajar kat kolej dulu .. Dialah jugak org yg pertama sekali aku kenal dan berkawan masa mula-mula nak daftar masuk kolej dulu-dulu .. Comel loteh orgnya , ramai peminat tau .. tapi akhirnya dialah orang pertama yang kahwin dulu dalam group rapat kitaorang .. Semoga cepat dikurniakan baby sygku nabila :) lepas nie turn lia salleh pulak :)








Erun dan pasangannya


Erun nie pun kawan masa aku belajar kat kolej dulu .. tahniah dear,cepat2 dapat baby jugak yer :)









Anie dan pasangan nya

Anie nie pulak kawan masa sekolah rendah dulu .. kepala gila2 dulu .. tapi skrg dah semakin ayu,mulut pun dah sopan jer.. hahahahaha ..kelakar kalau ingat mulut puaka anie nie .. Papepun tahniah anie saimat :)








Ha,yang gambar2 bawah nie bukan majlis perkahwinan tapi majlis pertunangan yer .. selit sikit gambar adib tunang ..hehe ..adibah nie kawan masa sekolah menengah dulu dak2 kelas AF gituuu









Pada hujung bulan nie pun ade sorang lagi budak AF yg akn berkahwin .. bulan lima nanti dak kolej .. pastu bulan 6 dan bulan 11 budak AF lagi .. tuu yg tahulah lah ..hehe


p/s : happy tengok kawan - kawan aku .. yg dah ada baby pun ada jugak :)

No comments: