Monday, April 15, 2013

Jom pekena burger bakar Abg Burn

Assalamualaikum

Aku memang dah lama teringin nak makan burger bakar yang famaous amous yg kat Kuala Lumpur tuu .. Tapi tak sampai2 jugak kesana .. Pada suatu hari tuu aku terbaca kat blog Cik Epal pasal buger bakar abg burn nie .. aku pun apa lagi usha lah page abg burn nie.. memang nampak sodaappp jugaklahh 


Rupanya Buger bakar yang dekat BPOINT JOHOR BAHRU tuu buger bakar abg burn .. aku pun dah bercita2 nak makan jugak nanti .. hahaha .. Selang beberapa hari abg burn ada update yang akan buka jajahan di MASAI PASIR GUDANG.. aku pun memang excited gilaa sebab nak sangat makan buger bakar yang sedappp kan .. terpengaruh dengan gambar2 yangg aummmm dari blog cik epal lah nie..ngeh3



 Ini harga bagi setiap buger .. Harga bermula dari rm7.50 bagi buger yg biasa 



Dan ini pula gambar buger bakar abg burn yang di ambil dari pok cik google









  Gambar yang ini masa aku makan di jajahan pasir gudang .. masa nie aku try makan burn cheese chicken




Kepada yang belum try buger bakar abg burn nie ape lagi bawak lah family, aweks,pakwes korang semua pergi makan buger bakar abg burn yang superbbb lagi tip top nie yawww .. Tak pun korang boleh usha dulu page abg burn nie di  http://www.facebook.com/abangburn 


 
ps: sabtu lepas pun aku baru makan dengan si dia buger bakar abg burn di BPOINT

1 comment:

nora razalli said...

belum try..bes ke?
msti la best sbb mayo de mlempah and chessy gle napak kn? huhu