Wednesday, September 2, 2015

Masalah lutut bayi hitam ???

Assalamualaikum semua 

Diam tak diam dah nak dekat 5 bulan dah aku begelar isteri orang.alhamdullilah aku happy sangat,moga kebahagian nie dapat di rasakan sampai hingga hujung nyawa..hehehehe.pembaca2 doakan yer aku akan dapat merasa hadirnya zuriat yg soleh dan solehah.ha,bila dah berkahwin lepastu dikurniakan seorang zuriat.daripada baby nanti mestilah merangkak kan?? lepastu berjalan dan seterusnya..Tapi nie aku nak cerita pasal baby yang merangkak.bila dah hari2 merangkak lagi2 yang suka pakaikan anak skirt ataupun seluar pendek.Mesti LUTUT ANAK KORANG AKAN JADI HITAM !!! Betoiii tak ??? habistu takkan nak biar jer lutut anak korang tuu hitam? sian anak korang....


oleh itu, aku nak rekemen korang cuba NANO LIGHTENER CREAM nie,insyaallah masalah lutut hitam akan hilang.Bukan baby jer boleh guna tapi uolsss yg ade masalah berkerah,hitam kat celah peha,celah ketiak,belakang leher,siku semuanyaaaa boleh guna tau.Sapu 2 kali sehari dan tengok magicnya camna.hehe






Harga pun mampu milik.Hanya rm35 sahaja untuk sm dan rm40ss.Murahkannn ??? 


untuk info lanjut uolsss boleh wasap ok +60127852053


No comments: