Thursday, August 16, 2012

Random di bulan puasa

Assalamualaikum


Pengalaman membuatkan kita menjadi semakin matang .. dari kesilapan yang kita lakukan boleh membuatkan kita menjadi lebih dewasa .. Minggu nie macam - macam kejadian yang terjadi .. tapi alhamdulillah semuanya menjadi lebih baik .. Dari percintaan dan juga persahabatan .. Terima kasih di ucapkan pada fiza dan aida sebab sudi berkongsi suka duka bersama .. lama pertalian persahabatan kita  kan.. walaupun dah tinggal kita bertiga sahaja tuu semua x kan menghalang persahabatan kita  .. buat aida, kau kena kuat tau .. aku sentiasa doakan kesihatan kau.. sedih bila dapat tahu kau menghidap penyakit jantung .. pilu mendengar ayat " hidup aida dah tak lama lagi za, dah xder harapan dah, tggl tunggu masa jer " terkejut bila dapat tahu. penyakit kau tuu insyaallah boleh sembuh .. aku ngan fiza sentiasa ada dan takkan pernah berhenti bagi semangat kat kau 



Di dalam percintaan juga memang macam - macam dugaan kan .. walaupun berombak sekejap  tapi alhamdulillah sekarang dah boleh berbaek semula ..setiap orang bila tak sukakan sesuatu mesti ade kisah dan sebab kenapa dia tak suka.. kejujuran sangat penting dalam setiap perhubungan tuu .. lagi2 percintaan jarak jauh .. 





Sempena dah nak raya nie aku mengucapkan selamat hari raya kepada semua .. maaf dipinta jika ada salah dan silap  :)

1 comment:

Anisa Hang Tuah said...

ojyeahh

selamat hr raya!