Saturday, July 9, 2011

3 minggu lepas punya cerita

Asslamualaikum


Nie cerita 3 minggu lepas sebenarnya, dalam hari ahad camtu aku telah dibawa oleh dak shap ke zoo johor nie .. Lama gak aku teringin nak pergi zoo nie kan, tapi hari ahad hari tuu lah baru aku dapat pergi tau .. ngeh3 .. cari parking pun susah yaaaawww .. * kali terakhir aku pergi zoo pun aku dah tak ingat bila, tapi time tuu binatang memang tak banyak ar, tak meriah gitu ... Tiket pun tak mahal baru rm3 seorang jer ..





Tapi sekarang binatang kat dalam tuu dah best jugak lah, pastukan ada unta tau .. Masa aku sampai tuu persembahan burung kakak tua tengah diadakan.. Lepas habis persembahan tuu baru lah aku jalan - jalan tengok binatang .. cuma aku pelik sebab ular dah tak banyak .. Kalau tak dulu ular jerlah yang berlambak2 .. dah di hantar pulang ke kampung kot .. dah pencen gaknya ular - ular tuu .. hehehe





Aku adalah gak try pegang kuda.. Kasar gilakan kulit dia .. Entah syampooo apelah dorang pakaikan untuk kuda tuu kan .. kui3 .. Dah habis jalan - jalan cari binatang , kitaorang pergi persada untuk tengok hari kerjaya .. tapi dah tak banyak dah,ramai dah balik .. Ada Noraniza idris perform tau, cantik gak dia tuu ... Lokasi terakhir ialah chicken chop hutan bandar ..












p/s : gambar tidak dpt dikongsi sebab aku malas nak butut masuk laptop nie .. hehe





8 comments:

tomato said...

waaaaa hajat nak g zoo baru ni tak kesampain .. huk

Acik said...

tiket rm3 murah tuuuu ...

Aliza Zeke said...

tomato: adoi..xpe, nnti ada mase pergilah yer :)

Aliza Zeke said...

acik: tau xpe..hehe

Citarasa Rinduan said...

bila agaknya kak ayu nak bawa umai ke zoo ya.

pengurus zoo asal orang sini. en zakaria namanya..
dia ada bagi harga murah..
em!!!

hanya masa yang tak mengizinkan..

PS; snap pic mmg best kan?

ghost writer said...

berbelas tahu rasanya tak pernah masuk zoo lagi..aku agak kalau dulu ada anak seladang,sekarang mesti dah jadi datuk seladang.

dulu masuk zoo suka tgok binatang yang jarang ditengok..

Mrs.Yie said...

aik..murahnya tiket? :)

Heidi Shafiq said...

dah lame x gi zoo..