Wednesday, April 13, 2011

Kolony

Assalamualaikum


Entri yang lepas aku ada cakap nak tahu sangat pasal satu simbol pelik nie kan



Aku ingat kan benda nie memang merbahaya tau ,
jap lagi rupanya tuu semua angkara celcom ..




If korang nak tahu lebih lanjut korang leh klik sini k








p/s : maaf lah yer blog sebab asyik tinggalkan kau jer ,nie semua salah malas aku dan kesibukan aku , sebab tuu tak dapat layan kau .. ngeh3








8 comments:

Anisa Hang Tuah said...

nak klik & terjah
:)

noraliza said...

anisah hang tuah : gud2 :)

Izyan Masri said...

JYEAAH.BETUL2.SIMBOL NI MACAM SIMBOL ZAMAN KEGELAPAN JE MULA2 TENGOK.XD

cik fai said...

serius ! cuak taw . ingat ape la.
nampak sgt tak tahu isu semasa kan .
heee-.-'

HonEyBuNNy said...

sama la..bila bz xsempat nk layan blog..hhehe

noraliza said...

izyan masri : hahaha..siot jer macam zaman kegelapan..

noraliza said...

cik fai : hahaha.. rilek fai, jangan nak cuak sangat .

noraliza said...

honeybunny : tau xpe.. :)