Saturday, April 16, 2011

Alahai zizan,kenapa mengapa kau buat aku begini ?

Assalamualaikum



Selamat pagi semua .. Dimulakan dengan rasa bersyukur ke hadrat Ilahi sebab aku masih bernyawa sehingga hari ini .. Alhamdullilah
Ha, kenapa dengan zizan nie ? Apa yang dia dah buat dekat aku ,sampai tajuk aku kali nie mengeluh pasal dia ? jeng jeng jeng
nie zizan ker ???




Rilek - rilek meh eden nak story nie apa kena mengena zizan dengan eden [ ehh,sejak bile aku guna eden2 nie] .. kalau korang nak tahukan si zizan tuu abg sepupu aku [ tlg jngn percaya kerana itu semua dusta belaka ] takdela ,sebenarnya semalamkan aku mimpikan si zizan nie .. sedang aku mimpi pergi berholiday bersama kawan - kawan aku jap lagi entah macam mana dia leh terselit dalam mimpi aku .. hahahaha ..aku bangun dari tido jer aku dah rasa pelik .. Boleh dikatakan aku minat dengan lawak - lawak dia tapi tak pernah terpikir pun nak bawak masuk mimpi .. ish3






Tapikan,tapikan ,tapikan aku masih musykil lagi macam mana dia leh terselit dalm mimpi aku .. Adakah dia bakal suami aku ?Teeeeeeeeeeeeeeettttttttttttt ... [ marah my kuci.ngeh3 ] Arrrrggghhhh,lantaklahkan mimpi jer pun kan ... [ sebenarnya aku geram gak apasal mimpi jer,kalau tul2 kan bagus.. hahahaha ]








p/s : bos kat office lagi satu so,dapatlah eden mengonlinekan diri .. uhui



9 comments:

Anisa Hang Tuah said...

kalau nak dpt suami biar mcm zizan
hehehe

Lyaa Suriany said...

babe,
dont wry
i m ok
hee
neway

kipas susa mati zizan yek.
kiki

noraliza said...

anisa hang tuah : hehe..nis minat zizan jugak ea..

noraliza said...

lyaa suriany : haha..mane ade kipas2.baguslah kalau semua ok..gud2 :)

Izyan Masri said...

UNTUNGLAH MIMPI ZIZAN XD

muhammad iqbal hakimi bin tahir said...

zizan dulu jiran saya masa kat rumah lama..tapi masa tu qbal xdak lagi..kakak sempat lah main2 dengan zizan..keh3..ayah dia kawan ayah qbal...

err..tiba2 poyo kat sini..err..ada lisa !

noraliza said...

izyan masri : hahaha.. nak mimpi gaklah tuu ea yan.hehe

noraliza said...

iqbal hakimi : kekasih lisa surihani dah dtg kat blog kite ar..terharu2..hehe.. tapikan yer ker ayah dia ngan ayah qbal berkawn? ngeh3

Qaseh dalia adelia said...

ZIZAN TU SEK GANUNG .. SO ABG QASEH HAHA