Tuesday, March 29, 2011

Jom maen teka - teka


Assalamualaikum


Selamat malam semua .. Moga anda semua berada dalam keadaan sihat2 belaka hendaknya yer ... Di hari selasa nie aku nak ajak korang main teka gambar.. Aku nak korang teka siapakah gadis dalam gambar tuu ? Pada sesiapa yang dapat meneka dengan betul aku akan hadiahkan korang sebijik basikal ...
[ memaen jer ] hehehe ..









klu : artis wanita malaysia








p/s : selamat meneka dengan betul yer ... kui3





21 comments:

niesz said...

intan ladyana! tul tak niesz teka..heee...

Anisa Hang Tuah said...

intan ladyana kot.hihi..tiru jawapan niesz

Bella Ayub said...

hahahaha.. yang dengan kamal adli tu.. intan jugak!!!!

mine :)) said...

dri mata dia , da taw intan lidyana

ila said...

intan ldyana kn?

Khuzrin Kamarudin said...

adibah noor! kompem!!

cik fai said...

awan dania kot eh eh scha al yahya kan..
yeeee..dapat basikal. :)

~ didie oh ~ said...

intan ladyana @ didie ohh nie .. confirm ! haha

JIJI YU said...

citi nurhalija ke ni..

Lyaa Suriany said...

intan ladyana..
betol dok
haha

Qaseh dalia adelia said...

macam lady gaga haha ..

sissyira said...

salam

intan lydana tu...hhehe

masshie mastura said...

senang je, intan ladyana kan?
cepatcepat basikal ;P

nothing substantial said...

dulu membe aku kepel dgn minah ni tp x tahan lama la.

AnipHarun said...

jwpannya ialah..
Awek Kamal Adli! ("

misz molecule said...

intan ladynana rite??



tgk mate dye pun dah leh tek.HHHhAAAAHA





SURe2 je

zazaw said...

ini ZAZAW LADYANA kan?
KAHAKAHKAH

noraliza said...

jawapan nya mmg intan ladyana ... Tahniah kepada korang yang meneka dgn betul .. Nak basikal dtg rumah aku ea .. hahahaha

zazaw : perasan jer ea dia nie.. haha

Encik Psychopath said...

ah senang je. maria ozawa bukan ?

noraliza said...

encik psychopath: siapakah maria ozawa itu..hahahahahahaha

kAmi dAn mEreKa!! said...

eh, macam muke kite, keh keh =)