Friday, April 1, 2011

Pabila baby kembar mengomel sesame mereka ... Siyes mmg comel gilaaaaaaa arr !


Assalamualaikum







Korang pernah tengok video nie tak ? Kalau pernah baguslah , tapi kalau tak pernah jangan malu jangan segan korang tengok jer lah ea .. Tak kena bayaran pape pun .. Aku kan baik hati kasi korang tengok free jer.. ngeh3 .. Sebenarnya aku baru jer jumpa video nie .. hehe ... Siyes comel gilaaaaaaaaa dak kembar nie berbual [ leh menghilangkan ketensionan bekerja ] .. Kalau tak percaya korang tengok ar .. Mesti rasa nak cubit - cubit jer tau ... uhuiii ...








mood : kerinduanlah




8 comments:

Anati Soki said...

hehehe.. bahasa yang diorang je fhm.. heheh.. siap de action pe smua ckup.. wakaka. comel

noraliza said...

anati soki : comel kan..mase tgk i leh gelak sorang2 tau..kelakar pun ade.

Encik Psychopath said...

rindu anak ke.

sissyira said...

salam

rindu kat anak sedara kita la..sob sob..

noraliza said...

encik psychopath : adoi..bile lak aku ada anak nie..hahahaha

noraliza said...

sissyira : hehe..anak sedara syira kembar ker?

nelly said...

haha ..comelnya !!!!

bell asri said...

comel gile.HAHA.bebwal cm org beso.die je yg paham.haha