Thursday, March 3, 2011

Bila dah dapat , tak tahu nak pergi ker tak. adoyai..


Assalamualaikum

Hye semua .... Apa khabar ? Macam dah lama gitu aku tak menaip sesuatu kat blog aku..Nie semua disebabkan tahap kemalasan aku yang semakin meluap - luap dan pabila ianya bercampur dengan kepenatan maka dengan itu tiadalah entry dari aku.. hahaha .. [ ehh2, minah nie gelak pulak pehal .. aiyoyo ]



Ok , berbalik pada tajuk nya bila dah dapat , tak tahu nak pergi ker tak ? Maybe sesiapa yang dah baca entry aku yang lepas akan tahu apa yang aku nak ceritakan .. Nie kira cam sambungan dari entry yang lepas lah ..

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-


Iklan gambar jap.. mane tahu korang rindu nak tengok muka aku kan ..
[ perasan jer minah ni tau ] yelah , entry yang lepas aku tak tepek pape gambar . Nie pun gambar dah lame, sebenarnya aku rindu kat kawan - kawan aku nie ... Bile nak jumpe weiii, nak karok cam dulu .. Selain dalam gambar nie ade lagi kawan aku yang se geng yang aku rindu .. Agaknya masa konvo nanti lah baru dapat lepak same kan .. kui3




Gambar nie diambil semasa aku praktikal dulu ..
kalau korang pandai tekalah aku yang mana satu ? ngeh3 ..



Dah2 sambung cerita yang sebenar ... macam nie hari tuu aku kan ada pergi interview kat satu tempat nie.. Alhamdulillah aku telah diterima bekerja kat situ ..Dalam 15 march nie dorang suruh aku lapor diri .. Tapii.... tappiiiii... tapiiiii kann aku tak tahu nak terima ker tak tawaran tuu.. Salah satu sebabnya ialah pasal gaji, Aku punn ade cerita kat entry lepas yang aku mmg tak mengharap nak kerja kat situ kann.. Gaji yang dorang nak bagi tuu same dengan tempat yang aku kerja sekarang... Cuma kat tempat nie ada elaun lah jgak .. Selain masalah gaji , aku ada masalah transport jugak.. Nie yang leceh skit, tuu sebab lah aku tak tahu nak terima ker tidak , melainkan dia up sikit gaji aku.. hahahaha
Papepun tengok lah camne nanti.. aku masih keliru dan tak tahu nak buat keputusan apa.Korang rasa patut tak aku terima kerja yang baru tuu ataupun aku kekal dengan pekerjaan sekarang nie ??







2 comments:

zazaw said...

kak aliza
tak payah kerja lah
jadi bini orang kaya jer
mcm dalam novel tuu
HAHHAHAHAHHA

aliza zeke said...

zazaw: hahaha..kalau org kaya nak kn aliza nie takpe lah jugak..ngeh3