Saturday, January 22, 2011

Carta hati (original song) - najwalatif



Mungkin dah ramai yang kenal najwa latif nie kan
Aku suka lah lagu nie
Suara dia pun best
Jom layan

8 comments:

Nizam Ash Aziz said...

kak aliza , mintak izin nak jugak guna video ni. boleh kan ? the lyrics was superb ! i loike it !

aliza said...

amik lah.. :)

Cempakamelati said...

Hmmm boleh tahan..sedap lagunya.

PinQib said...

dap ngat ker
x penah dengar

keryoki said...

tapi aku lagi suka lagu satu lagi..we'll be a dream kot tajuk nye...kat padang hoki tu..best gillerw

aliza said...

cempakamelati: mmg sedap lagunye.kat you tube banyak gak lagu dia nyanyi.
tapi lagu dia yg sebenar baru 2 jer kot.kalau x silaplah

aliza said...

qib: try lah dgar :)

aliza said...

keryoki: lagu tuu bes gak.tapi aku suke lagu yg nie.ngeh3