Sunday, December 12, 2010

Ada apa tarikh 12.12 nie?




Happy birthday to u,
Happy birthday to u,
Happy birthday to naz,
Happy birthday to u.


Salam hari ahad semua.
Siapa jejaka di atas tuu,
tuu adik aku lah.
Tarikh 12.12 nie adalah hari dia keluar dari perut mak aku.
Dah 19 tahun pun adik aku nie yer. (agaknyelahkan)
Aku pun lupe umur dia.
(ape punya akaklh aku nie,umo adik sendiri pun x igt,padahal adik sorang jew.ngeh3)
Sorry lah yer dik tahun nie aku x pat bagi kau pape.
Aku nie tak bekerja lagi.
Xder sen nak belikan kau pape.
Tapi aku bebaek hati nak bagi kau kek nie.
Walaupun hanye didalam gambar sahaja.
kuikuikui


cam sedap lak aku tengok kek nie.ayoyo


Ucapan aku tuk kau:
Aku doakan supaya kau dimurahkan rezeki,
di panjangkn umur,diberi kesihatan yg sihat,
berjaya hendaknye dan cepat skit beli kereta taw.
AMIN

No comments: