Friday, December 10, 2010

contest gambar

Assalamualaikum
Di hari jumaat yang mulia nie aku ingin merajinkan diri
untuk join contest yang tlah diberi oleh cik joyah.
Manelah tau kot2 ade rezeki aku leh menang.

Contest kali nie ialah bilangan org paling ramai dalam 1 gamba tuu.
Makin ramai org dalam gambar tuu makin cerahlah peluang nak menang.


banner teleh dikepilkan di sni

Picture yang aku nakbagi nie picture mase aku jadi fesilitator kat KPTM dlu.
Pastu aku pat wat kursus kat pulau pangkor
Seronok beb,free lak tuu
Kalau aku tak jadi fesi time tuu mmg smpai sekarang aku tak jejak sane lagi.




dan ini syarat-syarat penyertaannye:

  1. first, mstila korang ni (blogger) b'wrgangra m'sia only... xkesah sma ada laki ke prmpuan,, korang ley join contest ni...
  2. korang mstila mnjadik follower kpd tuan pnye contest ni dlu... " fathaka "... ley la korang tgok spe pmenang y b'tuah n snang gak tok urusan aku... ;)
  3. korang crikla gambar mne2 yg sesuai, n b'kenaan dgn contest ni,, mne2 gambar yang m'punyai bilangan teramai dlm satu gambar, die lah dianggap pemenang!
  4. buatla entry pasal contest ini.. n suka ati korang la nk cerita pasal gambar korang n sertakan sekali berapa bilangan yg ada dlm gambar tersebut... semuanya akan diadili ;)
  5. gambar tersebut mstilah b'kenaan dengan korang,, bukan la korang ambil dri mne2 sumber2 lain... contohnya (gambar atlet malaysia ke ghuang zhou)
  6. lepas korang da setlle,, korang post kan la link entry korang kat comment bwh ni...
  7. pling pnting,, korang jgn lupa amek banner kt ats ni n pada sidebar blog korang... make sure ok, link kan ke entry contest ni....
  8. tarikh tutup contest ni pada: 1 januari 2011.. segala perubahan tarikh akan dimklumkn segera...
  9. hadiah wang tunai bakal menanti anda... segala urusan wang tunai, akan di "bank in" kn ke akaun pemenang....
  10. segala urusan tersebut,, akan diuruskn personal dgn pihak pemenang... sprti butir2 peribadi n number akaun bank.. (maybank,cimb bank & bsn sahaja)
  11. tag la 3 or lebih mmber2 korang tok sertai contest ni,, lgi rmay lgi bgus... ;)
  12. n last,, sebarang pertnyaan... bley la korang mninggalkan jejak n persoalan dlm comment di bwh ni... syukran ats pnglibatan anda

saya mahu tag:
kak yan
intan
amirah najihah

3 comments:

fat+ha+ka said...

tq taw join my contest... ;) akn diadili

www.keryoki.tk said...

eh...wang tunainye berApe? hehe

Unknown said...

salam..setiap layout memang laen2 codingnye..org laen2 y buatkan? tutorial fy 2 just an example..mase awk search coding 2, awk click x expand widget? cbe cek satu2 la..mesti jmpe perkataan background dekat coding 2.. =]