Monday, November 22, 2010

Taggggg!

Selamat malam semua.
Ptg nie aku dapat tag dari thegadieststory.
Kalau nak tahu sape dia.
Lawatlah blognye k.
Menarik taw.
Meh bace ape yang dia tag kat aku.
ngeh3.

Rules and Regulations:
Once you've been tagged,u r supposed to write a note with
25 random things,facts, habits, or goal about you.

banyak nye,dah macam nak tlis biodata lak.haha

1.my name Noraliza Azman
2. dah 21 taon pun * dah leh married u know,gatal aku nie.hehe
3. anak jati JOHOR ok
4. diriku telah berpunya semenjak 2 taon lepas
5. love my mum Rasiah Yusoff
6. love my brother Nazrul Azman
7. Of coz love my kuci2 Syafiq Mustaffa
8. like eat2
9. like sleep2
10. like music * dont like songs jiwang2
11. now my faveret kaler is red
12. x suke org talam dua muke
13. kuat JELES.haha
14. mudah kesian kan org
15. sensitiplh jugak
16. kdg2 berangin tak tentu pasal.kui3
17. aku nie gila terhadap jam n beg
18. boleh dikatekan aku nie PEMBOROS lh jugak
19. teramat suke nonton movie n aku layan semua
jenis movie. * ikut mood
20. suke travel tpi 1 mesia x bis pusing lgik
21. nak lepak laut kalau ngah sad2
22. aku jugak kaki jalan
23. aku seorang yg pemalu gak
24. sgt syg akan harta yg dibeli sndiri *laptop kesygn
25. sedang cube menghabiskan lesen keta

Finally.
DONE :)





No comments: