Thursday, November 25, 2010

tagg dari cik Joyah

Selamat tengah ari semua.
Dah mandi lum? Dah makan? Dah joging?
Pe2 jewlah aku nie ade lak tanye soalan camtukn.
hehe.
Ok2.kita tros kepada jawab tagg2 tu yer.
Ehh,cop2 sebelum tuu aku nak bgthu yg sudi
mengetagg2 aku nie ialah si Joyahkepoh
Agak2 nak berkenalan ngan joyah g lah melawat blognye k.

tag yg petame:

7 THINGS ABOUT ME

1. known as aliza
* sebab aku suka org panggil aku aliza

2. addicted to cartoon mickey mouse
* kalau leh barang aku sume nak gambo mickey

3. addicted to pakcik Donald(McDonald lah)
* suke ayam mekdi sbb spicy

4. addicted to watches
* kalau leh ari2 nak beli jam

5. same with joyah i like baby so much!
* lagi2 kalau baby tuu tembam.abislh aku kejakn

6. tabiat buruk : ssh gile nak bangon pagi
* kalau sesiapa ade tips tuk mudah bangon pgi sharelh yer

7. i like eat!
* dahlah aku cepat mok pastu acik nak makan jew


siap tagg yg petame kite g tag yg ke-2,aku dapat award taw dari cik Joyahkepoh


1st time pat award! thanks cik Joyahkepoh

taggg ke-2 :

banyak gak soklan nye nie.ngeh3

1.pe bende pling penting dlm idop korunk?
mak.adik.atok.nenek.makcik.pakcik.sepupu sepapat.my boyfie

2.benda terakhir korunk beli gne duit sendiri?
beli coklat kitkat chunky ngan colat vouncher almond

3.di mana tempat korunk nak melangsungkan perkahwinan korunk dan tema korunk nnti?
aq nak wat kat umah sendirik n tema maybe biru n ala2 taman skit
*berangan jew


4.adakah korunk sedang bercinta sekarang?
yup! sapit sepit adalah jantung aty saya

5.berapa lame korunk akan mencintai kekasih korunk?
selamanya.insyaAllah

6.dimana korunk slalo jmp kekasih korunk?
salu kat jusco lh.tuu tmpat dating ktorg.haha

7.novel/buku/majalah terakhir korunk beli?
remaja kot.yg cover dpan tania hudson,nur fathia n siti saleha

8.apakan name penuh korunk
Noraliza bt azman.indahkan.hehe

9.antara mak n ayh korunk,mne yg korunk lg mesra?
sudah tentu my mum coz ~

10.namakan orang yg betul2 korunk nk jmp dlm idop?
cristiano ronaldo.haha

11.adakah korunk bsuh bju sndri?
sometimes

12.di mana tempat yg korunk btol2 nk g
kalau dlu aku nak g bali tp sejak2 indon anti mesia aku takot lak nak g sane
so aku x thu nak g mana

13.plih slah satu,peluk atau cium
plok.terasa diri disyngi bile diplok

14.beritahu 3 perkara tentang org yg tag korunk
kepoh.pandai.comel

15.lima benda korunk sgt syg dlm idop korunk
brg yg org tesyg bagi
laptop
jam
beg
kasu
t

16.lima lagu korunk suke n slalo dgr
beautifool-oag
avenged sevenfold-afterlife
kalau cinta-aliff aziz
dadali-saat kumencintaimu

pelengkap hidupku-eren feat romi



17.bile tarikh lahir korunk n korunk smbut besday kt mana thn lps?
29.1.1989.smbt kat umah sewa kat batu pahat

18.lima org blogger korunk nak tag
everyone lh.
sape2 bosan2 amiklh tag nie

19.cerita sikit psl blogger pertama korunk tag
sape yg ambik tag nie dlu dy hot

Finally, done!







No comments: