Saturday, November 20, 2010

budak baru belajar

assalamualaikum







cantik tak gambar tuu??
cantik kan,kan,kan.
* pat ckp cantik kalo tak aku lempang kang
hehe.
sebenarnya apa kena mengena gambar
kat atas dengan tajuk aku tuu.
meh sini aku cerita.
kalau korang nak tahu aku nie baru jew belajar
mengedit gambar guna adobe photoshop cs3.

aku dah lama nak belajar tapi bila aku
godeh2 gambar aku jadi ntah apa2.
nie pun aku dapat naekkan kaler
supaya nampak cam idop gitu.
kuikuikui.
so,pada sesiapa yang pakar menggunakan
adobe photoshop nie silalah beri tunjuk ajar kat aku yer.


p/s: kalo ade ilmu kena share taw,xmu lokek,tuhan marah.

3 comments:

Nurdiana F said...

ajar akk boleh ? sampai la ni.tak khatam khatam

joyahLisa said...

tak mau ajar aku ke zaza ?
huhu

aliza said...

kak yan:haha.akak ajar org
joyah:aku bukan reti sgt pun.hentam jew nie.
ngeh3