Monday, October 22, 2012

Suprise yang tak berapa nak jadi



Assalamualaikum




21/10/1989 lahirlah seorang insan yang comel lagi baik hati yang telah diberi nama oleh keluarganya iaitu Aida Fariha..dan pada 21/10/2012 aku dan fiza cuba merancang sesuatu untuk dia .. maaf aida sebab kitaorang sengaja tak wish langsng ( saje buat2 lupa ) hehe .



Plan bermula di mana aku dan aida mahu ambil fiza di larkin .. Lepas aku ambik aida kat rumah dia, aida asyik dok cerita org wish befday dia lah , siapa yang wish dulu lah dan macam2 lagi .. dalam hati aku " nak wat camne nie,nak wish ke tak,ker wat x tahu jer..cian nya kat aida aku wat bodoh jer " bistu dah plan kan .. hehe 



Setibanya di jusco aku cam bisik2 dengan fiza .. nampak sangat muka aida sedih ..kitaorng buat cam takde pape jer .. si fiza leh cakap lah hari nie hari jadi kau ea aida , sori ea aku terlupa lah .. haha .. ok lah gak wish, tapi aku lagi teruk sebab buat tak tahu jer. kui3 .. 



Lepas dah duduk jer aku mulakan perbicaraan .. " aida,sebenarnya kitaorg bukan lupa tau hari jadi kau tapi kitaorg saje jer buat2 lupe  dan aku keluarkan kek yg tak seberapa itu dan wish sepanjang2 nya :) 



maceh aida suka kek nya walaupun kosong jer tapi rasanya sedap 
dan disukai.terima kasih kat kawan aku nina nadia sudi nak buat kek tuu.hehe
(support member bisnes kan)






 akulah liza dan di sebelah nya fiza yang buat aida sedih pada mulanya .. kui3
lepas dah makan2,cit cat2 bolehlah meronda2 pulak .. nak bergambo aje kejanya.. tuulah pompuan kan . ngeh3















Dimalam hari pula sambut hari jadi dak comel kali ke-2 di macdonald pula






Itu jerlah yang nak di kongsikan untuk kali ini .. semoga berjumpa di entry yg lain pula k :)




p/s : sekarang tiap2 minggu ade kawan aku yg bertunang..cam x sangka jer.. rasa macam baru habis sekolah jer lagi tau .. hahaha



3 comments:

zazaw said...

birthday zazaw next year akan pura-pura datang Seremban yer? lepas tu pura2 celebrate. hahahahahahahahahahahaaaaaaa

aliza zeke said...

ade rezeki lebih sampai lah akk jumpa zaw kat sane ok :)

PinQib (Jung) said...

Sahabat baik sukar dicari.. sekarang duit pon kecut je, nak wat gmpak2 x leh la