Sunday, October 14, 2012

Review filem aku terima nikahnya!



Assalamualaikum



Sebelum aku cerita serba sikit pasal filem aku terima nikahnya tuu aku nak cakap i love u so muchhhh kat my bf .. alhamdulillah semalam genap lah 4 tahun perhubungan kitaorang .. aku mengaku kadangkala aku nie memang kuat cemburu tapi alhamdulillah perhubungan ini masih kekal hingga kini ..
( maklumlah cinta jarak jauhkan,macam2 dugaannya..kui3 ) .. semoga perhubungan kami ini akn berakhir dengan kebahagiaan .. aminnn .. tahniah kat coien (kakak bf) yang telah mengandung 4 minggu .. semoga baby nya akan selamat dilahirkan kelak.. bertambah lagi sorang anak buah si dia :)



Ok,aku teruskan dengan review sikit aje pasal filem AKU TERIMA NIKAHNYA lah yer.. siapa yang dah pergi nonton filem AKU TERIMA NIKAHNYA tuuu ? amacam ? korang rasa cerita tuu best takkkkkkkkkk ? ngeh3 .. bagi aku bolehlah layan cerita nie , sebab aku menangis gak tgk cerita nie..hehe .. sedih tau bila si suami langsung tak ingatkan isterinya .. macam2 si isteri buat untuk pulihkan suaminya .. 



Kalau sesiapa yang nak pergi tengok cerita nie tak payahlah bawak adik2 yang kecik tuuu .. sebab dorang tak paham nya tengok cerita nie .. lagipun cerita nie memang tak sesuai untuk budak - budak .. ngeh3 .. ha, yang si gadis berhati lemah lembut dan cepat menangis tuu jangan lupa bawak tisu k .. hahaha.. kang jadi macam aku, tisu takde baju baru si bf aku dok kesat2.. hehe .. itu jerlah yang aku nak cakap,kang tercakap lebih2 tak syok lak korang nak g tengok nanti ..




meh layan trailer nya :










p/s : kalau aku nie bini adi putra memang leh jeles sakan tengok dorang berlakon.. nampak lakonan dorang tuu dah macam betul2 suami isteri dah.


1 comment:

Qib said...

bkan ni meniru citer The Vow ke