Sunday, April 22, 2012

Kawan



Assalamualaikum



Sebelum aku nak cerita pasal kawan nie aku nak promote pack baru untuk cocoa collogen power plus..kalau korang nak tahu CCPP nie sudah betukar wajah tau tetapi harga masih sama lagi dengan dulu



.Muka wanita di pack baru tuu ialah Puan Nora pengasas produk CCPP nie



--------------------------------------------------------------------




Sekarang nie memang dah malas gila nak update blog, nak tutup macam syg lak,nak tak nak biarkan jerlah .. lagipun bukan ada orang baca sangat pun blog aku nie .. hahahaha .. Hari nie aku nak cerita pasal kawan.. Korang semua mesti ada kawan kan ? Tak kira lah kawan biasa ker,kawan karib ker,kawan rapat ker dan sebagainya lah .. SILA JGN PERCAYA KWN ANDA SERATUS 
PERATUS !





Macam nie ceritanya, si kawan aku tuu telah menghubungi aku dan mengatakan bahawa family dia nak berpindah so rumah yang dia duduk sekarang tuu banyak barang2.. Rumah baru semua dah lengkap dengan peralatan baru,jadi barang2 kat rumah lama nie dia nak sedekah jerlah kan ..



Masa tuu rasa macam besh jer sebab ade org nak bagi barang free kan .. tapi dalam diam ada maksud lain rupanya .. Ada ker patut dia nak jadikan aku skandal dia,ish3 sungguh tak patut .. tak habis2 pujuk dan ada gak lah dia berkasar dengan aku .. masa tuu mulut  aku memang tak berenti2 mintak ALLAH lindungi aku .. dah macam muka perogol bersiri dah aku tengok dia masa tuuu .. keh keh keh .. walaupun aku berjauhan dengan pakwe aku tapi aku mmg tak sanggup nak meduakan dia tau.. ecececehh .. hehehe



Memang dah biasa kan bercinta setia pada yang satu kan .. hahaha .. gelimat tak ayat den .. Nak cerita lebih2 pun tak boleh,mane tahu jap lagi dia baca blog aku,,dah kantoi aku ngumpat dia .. kui kui kui .. tapi aku memang tak sangka lah dia leh berubah camtu. padahal masa kat kolej boleh dikatakan dia baek lah jugak,dan aku pun mmg pernah rapat dengan dia .. awek dia pun pernah rapat dengan aku dulu kan .. kesian kat awek dia ingatkan pakwe nya setia tapi kat belakang hareemmmmm .. jangan pakwe aku pun macam hareemmm jugak dah lah.. aku dapat tahu memang aku cincang2 dia kang nnti.. ngeh3



Cuma aku nak mengingatkan diri aku,sebab aku nie memang jenis yang cepat sangat percaya kat org,lagi2 kalau muka baek sangatkan .. huhuu.. dan korang gak janganlah percaya sangat kat kawan korang tuu walaupun dah kenal lama yer.. jangan sangka air yang tenang xde buaya tau ^ ___ ^ 






p/s : kalau korang nak tahukan,aku rasa dia tak ikhlas nak sedekah kot sebab tuu sampai hari nie takde pun dia hantar barang2 yg aku pilih hari tuu ...



No comments: