Wednesday, March 14, 2012

COCOA COLLOGEN POWER PLUS



Assalamualaikum




Setiap wanita suka kalau dirinya cantik kan .. Selalu nya kita asyik sangat untuk menjaga kecantikan luaran tetapi macam mana dengan kecantikan dalaman pula .. So, hari nie aku nak kongsi sikit minuman kesihatan yang korang mampu dapatkan dengan harga yang berpatutan .. bukan sahaja berpatutan tetapi yang paling penting ialah ASLI/ORIGINAL. [ dapatkan yang original ok ] .Teruskan membaca tau kalau nak tahu lebih lanjut.





MAKLUMAT PRODUK :


Produk terbaru dan paling murah di pasaran yang mampu mengembalikan keremajaan wanita dan membantu menjaga kehebatan wanita luar dan dalaman. Koko Pracampuran adalah minuman enak yang diadun dari biji kopi Arabica Brasil dan juga serbuk koko bermutu tinggi. Ia diperkayakan lagi dengan Marine Collagen untuk kecantikan dalaman dan juga Ekstrak Lobata serta Kacip Fatimah yang telah lama digunakan secara tradisi untuk kesihatan dalaman wanita. Ia minuman enak lagi berkhasiat.


COCOA COLLAGEN POWER PLUS MENGANDUNGI:

  • Marine Collagen - Membantu mengimbangi hormon,mencantikkan kulit, menghaluskan dan menggebukan kulit.
  • Kacip Fatimah - Membantu merapatkan otot-otot rahim,faraj wanita dan memberi kehebatan dalam hubungan suami isteri.
  • Lobata - Membantu menambahkan tenaga, memontokkan dan menegangkan payu dara serta punggung.
  • Krimer bukan tenusu - Membantu meningkatkan daya kesihatan anda.
  • Dextrose monohydrate - Melambatkan proses penuaan
  • Oligo saccharide - Menyahkan toksin dan meningkatkan sistem dalam badan.





KEBAIKAN DAN KHASIAT COCOA COLLAGEN POWER PLUS:


♥Membantu mengimbangi hormon
♥Merangsangkan pertumbuhan sel baru/anti kedut
♥Mencantik,menghalus dan menggebukan kulit
♥Memontokkan dan menegangkan payudara serta punggung
♥Melambatkan proses penuaan
♥Merapatkan vagina dan mengeratkan hubungan suami isteri
♥Mencantikkan kembali tumit kaki yang pecah
♥Mencerahkan kulit secara semulajadi
♥Memberikan tenaga
♥Membantu mengurangkan keguguran rambut
♥Melancarkan peredaran darah dalam badan
♥Mengimbangi berat badan
♥Meningkatkan daya penghadaman
♥Pengurangan sengal-sengal dan lenguh-lenguh otot
♥Melawaskan pembuangan air kecil dan besar.

SESUAI DIMINUM UNTUK:: ♥Wanita yang sudah mahupun belum berkahwin.
♥Ibu-ibu selepas bersalin ( amat digalakkan untuk mempercepatkan penyembuhan dalaman) *cepat kecut
♥Wanita yang inginkan kecantikan luaran dan dalaman
♥Wanita yang mementingkan Kesihatan

CARA PENGAMBILAN
- Cocoa Collagen hendaklah di sediakan atau di bancuh dengan air panas/air suam supaya serbuk dan kandungannya benar-benar larut.
- Minum setengah jam sebelum sarapan pagi atau setengah jam sebelum makan malam ataupun minum sebelum ataupun selepas solat subuh.
- Seeloknya makan malam pada jam 6.30 petang
- Boleh juga diminum 2 kali sehari. Tetapi sudah memadai hanya satu sachet sehari untuk merasai perbezaannya.




Ha, camna teruja tak? rasa macam nak try minum tak? hehe .. Kalau korang nak try minum korang tak payah susah2 pergi cari kat luar sebab sekarang aku dah jadi dealer untuk produk nie .. Bukan apa, kalau korang nak tahu  sekarang yg tiruan dah susah nak bezakan sbb kilang yg buat ccpp yg x original dah tiru hampir serupa dgn yg original. nak tahu serbuk ccpp yg tiruan bila kita bancuh ia ada ketulan gula pasir dlm serbuk.. ccpp yg ori curah air panas jer serbuk terus larut tanpa ada ketul2an.. 





Jom2 aku tunjuk gambanya pulak yer :)
























PS : CCPP DI LARANG MINUM OLEH KAUM LELAKI,IBU2 YANG MENGANDUNG DAN WANITA YANG BERUMUR DI BAWAH 20TAHUN TIDAK DI BENARKAN MINUM MINUMAN INI...Bagi ibu2 yang menyusukan bby lelaki AMAT DIGALAKN mengamalkan minuman ini.


JIKA BERMINAT BOLEH HUBUNGI DI :


FACEBOOK : aliza zeke

EMAIL : noralizaazman@yahoo.com

3 comments:

H.S said...

saya bawah 20.Tak boleh minum.hihihi xD

Syira Qahira said...

salam

nanti lah cuba sekali..hehe

YF said...

sedapppp...

blog baru kak yan tau ;)

bibirdalambotol.blogspot.com