Sunday, October 16, 2011

Hari bahagia

Assalamualaikum



Macam mana hari ahad korang semua? Hari nie aku nak update apa yang berlaku pada hari yang lepas .. Entry yang lepas, aku ada sebut pasal nak pergi putarajaya kan ?? Ha, aku dah selamat pergi dan selamat balik dah pun .. alhamdulillah



Kalau korang nak tahu aku ke sana untuk menghadiri majlis konvokesyen  kali ke 28 di PICC putrajaya .. Pejam celik pejam celik dah setahun aku menanti hari yang bermakna nie .. Masa berlalu begitu pantas .. Seperti hubungan aku dan si dia , pejam celik pejam celik dah 3 tahun ktorg berkawan .. moga berkekalan hendaknya .. amin



Hari khamis bersamaan 13hb [ anniversary] tuulah aku dah gerak pergi ke sana .. Lepas tuu hari jumaat pagi 14hb aku ambil jubah dan petang tuu ada sedikit taklimat .. dan semalam 15hb hari yang sangat bermakna iaitu hari  majlis konvokesyen berlangsung .. Selamat jugak lah aku dapat sidang 1, malam tuu dah terus gerak balik jb .. kalau aku dapat sidang 4, petang tadi gerenti esok aku ponteng kerja ..ngeh3



Selepas settel sidang 1 , macam biasalah mesti nak gedik2 amik gambo kan .. Tapi masa tuu kawan - kawan yang terserempak jerlah yang dapat bergambar, nak berkumpul satu geng punyalah susah .. Mana taknya orang dah macam semut dah masa tuu .. Ramai bebenor .. kui kui kui .. Oleh itu, aku tak yah pot pet banyak2, mai layan gamba apa sempat di ambil .





Smile



Bersama ibu tercinta .. Maceh mak datang tengok akak



Bersama ibu tercinta dak mak cik



Bersama si dia tercinta gak .. Maceh cyg sudi datang



Bersama aien harun .. time nie aku dah buka jubah, pastu 
terserempak ngan mak cik nie, pakai balik jubahnya .. panas woooo



Bersama kak eisya .. harap maklum aku memang rendang sikit ..ngeh3
























Hanya suraya jer aku tak dapat nak bergambar dengan dia .. entah kemana dia menghilang pun tak tahu .. Papepun aku nak ucapkan tahniah kat kawan - kawan aku dan mereka yang konvo pada hari semalam dan hari nie .. Moga selepas ini berjaya dengan kehidupan masing - masing tak kiralah yang masih melanjutkan pelajaran mahupun yang dah berkerja








p/s : alhamdulillah,dah settel hari yang di nanti2 kan ..