Sunday, July 31, 2011

Ramadhan

Assalamualaikum




Pejam celik pejam celik dah nak puasa dah kan .. Cepat jer masa berlalu sekarang nie .. Kalau nak cerita pasal puasa nie setiap orang mesti ada kenangan2 sendiri kan.. Kalau macam aku , memang bila time ramadhan tiba jer hati aku mesti sedih, sayu,takut .. Tak dinafikan saat bersahur,berbuka puasa, shopping raya bersama rakan - rakan adalah saat yang gembira .. tapi ada juga saat yang paling sedih dalam idup aku .. dimana orang yang aku sayang meninggal dunia pada 1 ramadhan .. Entah kenapa memang kalau nak masuk ramadhan mesti aku teringatkan dia .. kalau tak silap aku nie dah tahun ke4 permegiannnya .. Al - Fatihah untuk arwah Rezwan bin Abdul aziz ..










SELAMAT BERPUASA YER




10 comments:

Anisa Hang Tuah said...

salam ramadhan.
semoge berpuasa penuh..
hahaha

AISHA INANI said...

selamat berpuasa.

doa byk2 utk org yang ko syg tu.
semoga dia aman di sana... ;)

Aliza Zeke said...

anisa hang tuah: insyaallah.. :)

Aliza Zeke said...

aisha inani: : thanks cikgu :)

~miZz_nizZ~ said...

slmt berpose=)

ILA HonEyBuNNy said...

salam ramadhan..

selamat berpuasa...

jangan lupa sahur ye...ehheh

ghost writer said...

takper lar..kita yang masih hidup nih beruntung diberi kesempatan lagi.

salam ramadhan Liza.

masshie mastura said...

slmt brpuasa jgk aliza :):)

Qaseh dalia adelia said...

salam ramadhan

zazaw said...

akak
salam ramdhan
:)
rindu nak datang sini hari hari