Saturday, July 16, 2011

BOGEL MENUJU TUHAN

Assalamualaikum




Selamat pagi semua .. Mungkin aku dah terlambat nak update pasal nie tapi aku pedulik ape.. hehehe .. Nak update tapi biaselah kemalsan membuak2 .. cehh2 .. Semua orang mesti dah tahu pelakon yang semakin meningkat naik si ZAHIRIL ADZIM nie dah pun melancarkan keluaran buku beliau BOGEL MENUJU TUHAN nie pada 18 Jun hari tuu kan ..








Insyaallah dalam masa yang terdekat nie aku takkan melepaskan peluang untuk dapatkan buku tuuu .. aku kagum dengan penulisan si ZAHIRIL nie .. Sekarang nie dia pun dah semakin dikenali, drama terbaru beliau yg baru di tayangkan ialah khurafat yang kat astro ria tuu .. Juvana pula dah last episode hari isnin nie .. kat facebook dia, ada tulis status nak chat masa last episode cerita juvana tuu tau .. ngeh3 ... Kalau tak dulu dia banyak berlakon teater jer .. Lagi satu , penulisan di blog beliau nie kira superb jugaklah .. Penuh makna giituuuuuu ... Sebab tuu dia dapat menghasilkan sebuah buku ..















SINOPSIS

BOGEL MENUJU TUHAN
adalah satu tajuk catatan yang aku tulis di blog satu masa dahulu. Ia merupakan satu keadaan yang aku gambarkan dalam setiap perjalanan kehidupan manusia yang percaya akan dugaan Tuhan. Tidak ada manusia yang terlepas dari dugaanNya. Maka, tidak adalah manusia yang tidak akan menempuh satu tempoh kesakitan, penuh perit dan pedih dalam hidupnya.



Aku simpulkan, buku ini adalah antologi catatan dan puisi sewaktu aku dalam hari-hari tidk berwarna, sebelum Jingga.








p/s : ooohhhh ZAHIRIL ADZIM



22 comments:

zazaw said...

nanti kalau beli. beli tok zazaw jugak tau :)

qwert. said...

title dia sempoi kan :)

rafina mimi abdullah said...

tidak mustahil budak ni nanti bakal menjadi pelakon terkenal..insyaallah.. :)

Unknown said...

pergh..tittle mendalam..

Hanis MY said...

Wow mcm best je buku tu...

Unknown said...

ramai yang review ttg novel beliau..
kiranya otai dalam dunia blogger beliau kan??????

jom.. beli dan cari sama2

aliza zeke said...

zazaw : hehe..tak yah lah,zaw pinjam ngan akak jer :)

aliza zeke said...

unieMARKS : tau xpe :)

aliza zeke said...

Mrs.Yie : betol2..amin :)

aliza zeke said...

Jiji yu : ngeh3..jom beli

aliza zeke said...

Hanis MY : a'ah..jomlah beli gak..promote lak kite..hehe

aliza zeke said...

Citarasa rinduan : a'ah..wokeh..jom2 :)

tomato said...

terujanyaaaaa !!!!! ^^

Shawn Razaleigh said...

apa blog dia ea?

style dia ni

ghost said...

ini membuatkan aku semangat untuk releasekan buku aku juga maa...kalau si zahiril yg begitu sibuk dengan lakonan kenapa aku yang tidak..

zulkoa said...

link blog die ape ek?..

aliza zeke said...

tomato: ngeh3 :)

aliza zeke said...

shawn : http://zahiriladzim.blogspot.com/

nie linknya..mmg style gak dia tuu :)

aliza zeke said...

ghost writer: gud2..aku doakan kejayaan kau :)

aliza zeke said...

ubi : http://zahiriladzim.blogspot.com/

Qaseh Dalia said...

bogel menuju tuhan ? pehh tajuk gempak

ghost said...

in process liz...nak siapkan buku bukan leh buat rush,kena slow2.janji ada kualiti.