Sunday, May 8, 2011

Gabba gabba


Assalamualaikum



Hari nie panas sungguh erk .. berpeluh2 ha badan eden hari nie ..ngeh3 .. Dah lah dari tadi dok ngadap laptop kesayangan nie jer .. tak tahu dah nak watpe .. Nak berjalan - jalan duit tak berapa nak cukp dah nie .. kui3 .. Sebenarnya aku nak share ngan korang satu lagu nie .. Nama band nie gabba - gabba .. Kalau korang nak tahu vokalis kumpulan nie bekas suami dira tau .. Kalau nak tahu lagu apa .. Jom ar dengar ..









PERINGATAN !


MALAM NIE MU LAWAN DENGAN CHELSEA YAWWW





16 comments:

Anisa Hang Tuah said...

chelsea!!!!

noraliza said...

MU ar nis !!!! :)

sissyira said...

salam....

tak minat!!! hihi

ghost writer said...

lagu berbentuk sarka...parodi lebih kurang.

noraliza said...

sissyira : kasi minat ar..hehe

noraliza said...

ghost writer : sarka tuu apa ghost ?

Mrs.Yie said...

wah..adik minat bola ye..tgah taip msj ni akak dengar lagu yg kat atas ni..best gak nih.. :)

Anati Soki said...

anati soki sokong chelsea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lyaa Suriany said...

comel nya gabba gabba..
ahahahah

sebab bola org xdpt tgk mentor..skt ht..
hee

Bigdaddyz said...

kalah ....itu chelsea...hhi

hamzah ian said...

boooo mu.. hahahaha

cik azeya said...

tak penah tahu ade band ni. hee

erk. bola. tak minat. minat msia je. haha

(:

Encik Psychopath said...

ko indie ke?

btw, lagu ni style. influent from the stroke kot.

PinQib said...

skrang demam korea. da x layan dahhhh malay ke inggeris ke.. muahahhaa

niesz said...

wah!br 1st time niesz dgr pasal nie..heee..

agak2 sape yg menang ek.. :P

miss lolly a.k.a luvfareda said...

menyu dah menang :)) teheheh !