Monday, April 4, 2011

Makan pizza bersama cewek - cewek manis


Assalamualaikum





Mulakan entry kali nie dengan menatap wajah aku yang comel nie dulu yer .. [lihat badanku rampingkan ] hahaha .. Sedappppppp woo dapat minom cool blog .. Lama gak tak minum cool blog nie .. kuikuikui ... Semalam aku keluar dating bersama kawan - kawan tercinta .. Tapi tak semua ada lah.. huhuhu .. Ikutkan perancangan kitaorang nak berkarokoke , al maklumlah tuu memang aktiviti kesukaan ktorg .. Tapikan kalau diikutkan memang ramai gak student yang suka berkarokoke nie kan ... Hilangkan tension lah katakan.. hohoho .. Tapikan ,tapikan ,tapikan kitaorg tak dapat nak berkarokoke tuu pun .. Sebabnya , kat cs tuu karokoke nya tak macam mahal gila pulak kan.. Ada ker patut satu kepala rm24 .. Gila ker hape .. Kalau aku kaya leh gak banje kawan - kawan.. Tapi aku lum cukup kaya lagilah .. Memang kecewa gaklah , tak dapat nak menyumbangkan suara emas nie kan ..hahaha ... So , aktiviti ktorg semalam just pergi makan , then lepak - lepak tanya pasal perkembangan masing - masing ..
























































p/s : finally , dapat gak makan pizza ..yeaaaayyyyy




p/s : thanks kat pakwe joyah sebab amikkn gambar kitaorang yer






14 comments:

Lyaa Suriany said...

memang manis betol cewek cewek tu....

Lyaa Suriany said...

memang manis betol cewek cewek tu....

Encik Psychopath said...

gambar 1st tu u ke ? nak kenal !

cik fai said...

bila nak mam ngan fai pulak kak. hehehe :)

AISHA INANI said...

jelesnyaa dapat pizza!
aihh tak sbr nak balik dah nih.
kat sini tengah pokai, kna tunggu duit mak ayah plak! hahahaha,

Qaseh dalia adelia said...

ayu je berbaju kurung hehe

noraliza said...

lyaa suriany : hehe..lyaa pun manis gak :)

noraliza said...

encik psychopath :semua lah cewek manis..nak kenal.leh2.hahaha

noraliza said...

cik fai : bile2 boleh fai.tpi fai banje akak lah ea.hehe

noraliza said...

aisha inani ; hahahaha..cpt2 balik,leh pau mak ayah.

noraliza said...

qaseh dalia adelia: kita tak pakai baju kurung lah sis..gugu

sissyira said...

salam..

sakan berjalan2 no...sedap ker makan pizza? kita tak berapa suka lah..hehe

noraliza said...

sissyira : sedap2.. tapi xleh mam banyak ar.cepat kenyang .. hehe

Anati Soki said...

hee... dear.. kamu dah buat anati soki terliur