Saturday, April 23, 2011

Ashraf Muslim dah bertunang dah :)

Assalamualaikum


Ha, sape kat sini peminat ashraf muslim ? Nampaknya peminat yang tergilakan si ashraf a.k.a ustaz amirul nie dah takde peluanglah nak tackle dia lagi .. hahahaha ... Ashraf muslim nie dah selamat bertunangan bersama gadis pilihan hatinya iaitu Noor Dayana Lokman .. Dah lama juga Ashraf nie kenal dengan dayana nie , dari tahun 2009 lagi .. akhirnya dorang mengambil keputusan untuk bertunang jugak .. Khabarnya mereka juga merancang untuk berkahwin pada 1 syawal tahun nie dan akan melangsungkan perkahwinan itu di Mekah.. Apapun keputusan dorang kita doakan lah yang terbaek .. Moga hubungan dorang nie kekal selamanya ..








p/s : agaknya aku bila lah erk ? haha





20 comments:

Budak Botak said...

lawa Ashraf Muslim tue, tunang dia lak hensem, he3...Alhamdulillah dh selamat bertunang...

Entry terbaru Gambar Membuktikan Bulan Pernah Terbelah Dua... (",)

Izyan Masri said...

TACING LAAH DENGAN ASYRAF.MENDUAKAN I.NASIB BAIK TUNANG DIA DOKTOR.SEJUK SIKIT HATI ;P

Anisa Hang Tuah said...

bila tercipta hawa dari rusuk adam.

LurfyLiyana said...

happy tengok mereka, x tau kenapa... =) semoga kekal ke akhirnya.. amin.. =)

Markonah said...

odoiiii melepasss denn ! :( hahaha

KizZ said...

Hua melepassssss!!Hii gurau jek...

Qaseh dalia adelia said...

JELEZ ! HAHA KAMU TU NANTI2 LAH YE .. TGGU QASEH DULU KIKIKI

zazaw said...

kakak aliza :)
rindu nak datang sini

asyraf keciwa dgn i tuuu
HAHHAHAHAHAH

Far8 budak baik said...

nasib baik bukan lisa..
hahahaha

SyedGraphiX said...

ramai laaa pempwan2 yg nangis pasni XD

noraliza said...

hehe..alhamdulillah :)

noraliza said...

izyan masri : hahaha..selmt doktor ea..

noraliza said...

anisa hang tuah : :)

noraliza said...

lurfyliyana : a'ahkan.kite pun rase happy tgk dorang.hehe

noraliza said...

markonah ; haha.rilek,kumbang bukan sekuntum

noraliza said...

kizz: hahahaha

noraliza said...

qaseh dalia adelia : ok2..qaseh jgn tunang senyap2 lak.hehe

noraliza said...

zazaw : hehe..zazaw kan bz lepas sume dah settel leh lah dtg sini selalu.hehe
ape yg si asyraf nie kecewa sgt dgn zaw..zaw curang ker.haha

noraliza said...

far8 budak baik : peminat lisa lah nie..

noraliza said...

syedgraphix : tak jugak..ngeh3