Wednesday, January 12, 2011

Orientasi blogger 2011

Assalamualaikum



Nampak tak header yang simple tapi cantik tuu.Kali nie aku merajinkan diri untuk join segmen yg dianjurkan oleh cik diana nie.Kalau nak lihat syarat2 nya KELIK SINI yer.

hye..nama saya noraliza bt azman.
Sekarang nie aku dalam proses mencari kerja.
Pada29hb 1 nie umur aku dah masuk 22 tahun.Haiishh,macam tak percaya jer.
Tapi tuula hakikatnya.
Aku berasal dari JOHOR, anak jati johor nie beb.ngeh3



Yang nie pula, header aku.
Header nie bukan gambar aku tapi aku cari kat photobucket.
Bile hati dah berkenan aku terus jer ambik.
Ade gak nak try buat header macam blogger2
lain tapi bile aku buat macam tak cantik jer.
So, last2 aku cari gambar yang berkenan jer.haha


And last sekali aku nak tagg





7 comments:

anonymous said...

thanx kak.. =) .. *nak kena panggil kak ke ni? harharhar~

aliza zeke said...

welcome.x kesahlah nak panggil akak pun.cam dah tua jew rase diri nie.hahaha

Cik Diana said...

salam kenal.. thanks jOin..
jOm kenal ngan blOgger lain plak..
check name list kt blOg i..

aliza zeke said...

salam kenal juga cik diana.
wokeh nanti i terjah blog blogger yg lain.. :)

Robot | Sakti said...

kak..

hahahaha..

nice header :)

Cik Diana said...

salam.. thanks cOZ sudi join..
btw.. thanks jgk coz sudi kOngsi cerita abOut u n ur header..;)

jOm knl ngan blogger lain plak..check name list Ouke!

aliza zeke said...

robot: thanks robot :)



cik diana: dah cek n name kite dah ade dlm list.maceh :)