Friday, January 14, 2011

Aku nak anak kembar jugak

Gambar di ambil dari blog beautiful nara

Hye semua.Mesti korang dah dapat agak kan bila tengok gambar nie.Korang kenal tak artis yang kecik molek nie,takkan lah tak kenal.tipu noohhh.ngeh3.Nie sazzy falak lah,tak sangka aku dia dah mengandung.Tuulah rezeki mesti ada punya walaupun lambat.Pastu bukan sorang jer dalam perut tuuu tapi dua.Sazzy di khabarkan akan dapat anak kembar sehh.Alhamdulilah.Macam mak aku lah.Mak aku pun anak kembar jugak taw.Kembar dia lelaki.Mana lah tahu aku pun akan dapat anak kembar,besnye.hehe.Oklah,papepun aku doakan sazzy akan selamat melahirkan baby kembarnya.Tahniah yer sazzy.Ehh,jap2..Kalau korang nak baca kisah sazzy nie KLIK SINI



p/s: aku dah dapat keje sementara, alhamdulillah.. :)

6 comments:

zazaw said...

HAHA
anak kembar syok oooooo

aliza zeke said...

tau xpe..mmg syookkkk.ngeh3

noa said...

aku bukan anak kembar
tapi aku nak anak kembar ngehngehngeh

aliza zeke said...

nora: insyaallah kalau ada rezeki mesti leh dapat anak kembar punya :)

Qib said...

haha
beruntung
mesti comel n hensemm
:)

Akhirnya. Confession| Untuk orang SINGLE|

aliza zeke said...

qib:a'ah mesti comel n ensemkn.