Thursday, January 6, 2011

Ini cerita perut

Hari nie dah masuk hari yang ke 6 untuk tahun 2011

Tiba2 hati aku rasa sedih,sayu sperti hujan yang tengah lebat turun ke bumi

Arrggghhhh,pedulikan hati kau yang tengah sedih tuu

Aku nak mulakan cerita pasal perut

Perut ku pula sudah beberapa hari buat masalah

Apa masalah perut aku nie pun aku tak tahulah

Kadang2 sambil aku duduk,temenung-menung sakitnya datang semula

Sekejap ok sekajap tidak [macam mood aku lah]

Nak kata senggugut buat masa sekarang nie aku rasa tidak

Sakitnya hanya TUHAN jew yang tahu

Perut oh perut kenapa engkau sakit?

p/s:begitu pantas masa berlalu

5 comments:

Anisa Hang Tuah said...

get well soon yee
(:

aliza said...

thanks nis :)

PinQib said...

try lompat3
jd ke x hilang nyer

| Keyword: ROGOL|
try arr

zazaw said...

mungkin sebab tak makan ??
semoga cepat sihattt (:

aliza said...

pinqib:kk.nnt i try.hehe

zazaw:maceh :)