Saturday, December 25, 2010

Yeay-yeay award lagi

Ok, kita terus jew pada cerita sebenar.
Aku dapat award dari cik nishiyanisha.(click kat namanya)
Sudi2kanlah pergi ke blog nya yang sempoi tuu.
Mesti korang tak rugi punya.
Thanks ya bagi award.ngeh3.




Macam biasa kena jawab soalan dulu:

1. berikan nickname (pemberi AWARD)
adoi..NINJA jewlah.hehe


2. ucapan untuk pemberi AWARD
rock selalu..(ntah pape jew aku nie)

3. Listkan 6 artis, band, group yang anda minat?

- OAG

- COUPLE

- BITTERSWEET

- AVENGED SEVENFOLD

- TAYLOR SWIFT

- YUNA

Bagi award nie kepada 10 blogs yang mempunyai blog yang CUN MELETOP!

- cik joyah

- cik aien

- cik jannah

- cik yayan

- cik ewun

-cik lala

- cik ina

- cik nina

- cik black forest

- cik intan




4 comments:

nishiyanisha said...

ehh.. kenapa ninja? hurhurhur.. =)) .. gua rock? oyeah!

YUL said...

wah, menariknya kan, macam besh je tgok, huhu

syira aka sepatu hijau said...

salam


besh kan bila dapat award :)

aliza said...

nishiyanisha:entah,pakai bedal jew,u mmg rock.hehe

yul:amiklah kalau nak :)

syira: wasalam.besh2.kalau syira nak amiklah :)