Sunday, December 26, 2010

Dating last untuk tahun 2010

Semalam aku dengan my kuci2 keluar bersama-sama dalam erti kata laen ialah dating.
* entry kali nie mengenai aku dan dia.
pada sesiapa yang tak suka tak yah teruskan baca .kuikuikui
Kalau ikutkan semalam niatnya cuma nak berjalan-jalan dan makan mekdi sahaja.
Al-maklumlah tekak aku nie mengidam nak makan mekdi.
*padahal my kuci2 tengah sengkek gak time tuu,tapi disebabkan kerna sayang
dia belanja jugak.maceh yer sayang
Aku nak makan ayam ngan fries yang bulat2 tuu.
* apa ntah nama fries tuu
Selain tu,kitaorg pergi tengok cerita hantu kak limah balik rumah.
Aku ingatkan bes sangat ceritanya.
Rupa-rupanya biasa jew.
Cuma yang seronok nya masa tengok cerita tuu orang ramai.
Jadi bile gelak riuh gaklah kat dalam tuu.
E'eh aku nie tadi cakap my kuci2 tengah sengkek tapi belanja tengok movie lagi.hehe
Mula-mula tuu aku ingatkan my kuci2 nak belanja makan mekdi jew.
Rupanya nak belanja movie sekali.
Katenya duit cukup lagi.
Mana taknya ktorg tengok kat leisure mall jew,murah sket.
Selalu lokasi ktorg kat jusco tebrau.
Dah mahal woo movie kat situ.uhuk2.
Lepas habis cerita tuu,ktorg pergi jusco permas pulak.
Saja jalan-jalan,tengok-tengok,jeling-jeling.
Kalau korang nak tahu aku baru jejak dekat jusco permas tuu 2 kali.
Tapi kalau jusco tebrau tuu dah banyak kali lah.
Ngeh ngeh ngeh.

Kenapa aku cakap nie dating last ktorg untuk tahun 2010.
Macam lah korang tak tahukan.
Kan 2011 bakal menjelma dalam beberapa hari jer lagi.
* Selamat tahun baru 2011
Lagipun my kuci2 dah nak balik kl sambung study dia.
Cuti sem dah nak habis.
So,di tahun baru nanti tak tahulah bila dapat dating semula.



Nie logo mcdonald's pujaan hati.



Inilah si dia pujaan jiwa. ♥ this picture.


My hero.


Smile


Sebenarnya, picture dating semalam cuma picture aku sorang jew tuu.
Ada picture bedua dengan kuci2 tapi muka dia nampak separuh.
Picture dia tuu masa holiday kat melaka.
Bukan apa,bila dah syok2 berdating tuu tak ingat pulak nak snap2.
* aku malu sebenarnya nak suwuh dia snap2 picture aku.hehe





p/s: masa dalam kereta my kuci2 kecoh tul sal fly over kat jb nie.

p/s: azam tahun baru baru dapat kerja.azam korang??

4 comments:

Anisa said...

wah wahh
sweet la kaurang
bestnye dating2

aliza zeke said...

hehe.thanks anis

Qib said...

hehe

napa muka pakwe ada meh3 danni dewa. ahmad dhani. jhahja

aliza zeke said...

pinqib:yer ker cam dhanii..laen jew qib.kui3