Wednesday, December 22, 2010

Rezeki lum sampai

Assalamualaikum

Tadi aku prgi interview 1 keje nie.
Keje ape dirahsiekan.ngeh3
Kejenye x glamour tapi still keje yang halal lagi taw.
Tapi aku x pat keje tuu.
Sebab dia cakap aku ade diploma takut aku benti cari keje laen.
Lagipun keje kat situ gaji kecik.
Dia takut nak bagi aku keje tuu.
Sebenarnye aku try jew g interview.
Manelah tahu ada rezeki leh gak kumpul wit skit2.
Nak guna result dip tpi transkrip x pat g.
Tuu aku try jew keje pe yg ada.
Dari dok umah jew,busan dah aku.
Tapi apakan daya rezeki aku bukan kat situ.
So nak tak nak aku kenalah bersabar.
Rezeki aku akan datang juga nanti.

Dah2,jangan dipikirkan sangat benda tuu.
Jom kita layan dulu video Alien Jiwang - Faarihin (feat. Meo188) nie.
Suke lak aku tengok video nie.







p/s: sok aku ada qti tuk lesen keta harap2 lepas,kalo x lepas aku x leh jpj t.wishmeluckok.




4 comments:

Anisa Hang Tuah said...

insyaAllah ada rezeki yg berganda utk awak selepas ni
all the best
(:

aliza said...

amin.thanks nis :)

Almade Nespesor said...

hehe, mungkin ade kije yang lagi baik menanti ;D

aliza said...

almade:insyaallah :)