Friday, December 3, 2010

Nuget best

Salam pagi hari jumaat semua.
Hari nie kita story about nuget ok.
ngeh3.
Korang pernah tak makan nuget m'cd yg sedap tuu.
Mesti pernah nya kan.
Aku suka gak nuget m'cd tuu.
Tapi kalau aku tul2 teringin jew baru aku beli.
Mana taknya terasa cam rugi jew 1 set nuget 6 ketul ,air n kentang dah nak kat rm10.
Mana cukup beb makan 6 ketul jew.
Aku dahlah kuat makan.hehe
Tapi sekarang aku dah ada jalan penyelesaiannye.
Jeng3.
Korang tahu tak NUGET AYAM SALUTAN TEMPURA,ramly yang punya.
Nuget tuu rasa nya cam nuget kat m'cd tuu.
Betul aku tak tipu.
Kalau korang tak percaya korang leh try beli.
Takdelah mahal sgt,aku beli rm10.20 untuk 1kg.
Puas hati gak ar.
Sebab leh makan lebih.
kuikuikui.


kalau korang nak try beli yg nie taw jgn tesalah pilih lak


nie nuget nya bila sudah di goreng.


p/s: selamat mencuba

6 comments:

PinQib said...

terliow lla.. da la x sarapan lg


Baby untuk dibeli!
Kita dan BABI!

black forest said...

lapar... lapar... T_T

muhammad said...

naaaaaaaaaakkkkkkkkkkkkkkkkk!!!

YUL said...

hoho, sedapnya, ala, td g jusco terbeli drumstick la,

mie said...

mengidam plak nak makan nuget ni..
heheee

aliza said...

pinqib:ngeh3.nampak dapkan

black forest:hehehe

muhammad:kalo nak saye jual 1 rm1.haha

yul:wahh.dap gak tuu

mie:nnt try beli yg nie k :)