Wednesday, June 11, 2014

Atasi masalah rabun dengan CAROTOMAX

Assalamualaikum



Zaman sekarang nie kan zaman teknologi jadi tak kiralah orang dewasa mahupun kanak-kanak mesti dah ade yang rabun..Salah satu sebabnya dan punca ialah daripada menghadap komputer,laptop lama-lama .. Selain daripada yang suka dok tengok tv dekat2 tuu .. Alhamdulillah, walaupun umur dah 25 tahun tapi mata masih elok lagi..kalau duduk jauh pun masih boleh nampak lagi tulisan kat tv .. Tapi yg sedihnya sepupu kita yg baru berumur 11 tahun bila duduk sebelah kita dan kita tanya ' jam dah pukul berapa tuu ' dan dia akan cakap TAK NAMPAK .. alahai sayangnya budak2 lagi mata dah rabun




Kita kenalah jaga kesihatan diri yang telah dianugerahkan oleh ALLAH nie .. Kalau kita sihat tubuh badan termasuk mata bila nak buat ibadah dan semua aktiviti mesti takde halangan kan ? So, kali nie kita nak share dengan korang semua supplement shaklee yg boleh membantu untuk kurangkan dan hilangkan rabun korang tuu..insyaallah dengan Izinnya




Kita perkenalkan supplement yang boleh membantu anda ialah , TARAAAAAA







Apa itu Carotomax Shaklee?
 
Carotomax adalah beta karotena merupakan prekursor vitamin A yang didapati selamat untuk pengambilan berbanding vitamin A.

Carotomax mengandungi 6 variati karotena yang diekstrak dari rangkaian sayuran dan buahan yang kaya dengan sifat antioksidan seperti:-
¤ rumpai laut,
¤ tomato,
¤ biji anggur,
¤ brokoli,
¤ marigold,
¤ epal,
¤ kentang,
¤ minyak sawit dan lain-lain.

Ahli nutrisi telah mencadangkan bahawa pengambilan 5 - 9 hidangan sayuran dan buahan untuk kita mengekalkan konsentrasi beta karotena di dalam darah. Justeru, dapat memelihara kesihatan penglihatan kita, kesihatan kulit dan juga dapat mencegah dari kanser.

Bahan-bahan yang digunakan dalam Carotomax Shaklee adalah dari SUMBER SEMULAJADI..
Jadi, ia SELAMAT digunakan dan InsyaAllah dengan penggunaan yang konsisten dapat mengurangkan masalah mata anda.










Antara Faedah yang akan anda dapat dari pengambilan Carotomax Shaklee ini ialah:-


* Lebih Selamat dari Penggunaan Vitamin A Mempertingkatkan Penglihatan dari masalah silau, rabun dekat dan jauh serta masalah katarak,GLAUCOMA, gegelung mata hitam, mata kering dan sebagainya.


* Meredakan penyakit kulit seperti ulser kulit, kulit kering, jerawat dan akne, psoriasis, scabies dan sebagainya

* Melindungi Epithelial iaitu memelihara lapisan luar kornea, rongga oral, usus, perut, paru-paru, bronkus, pundi kencing, ovari semasa disintegrasi tisu dan merawat ulser saluran usus.

* Melawan Kanser dan Oksidasi terutama kanser payudara dan paru-paru. Ia juga mengurangkan radikal bebas dan menyingkirkan sel-sel mati yang teroksida.

* Menghalang infeksi dengan merangsang enzim membunuh kuman, menyekat dan mempertingkatkan kondisi penyakit sistem respiratori paru-paru iaitu batuk, hepatitis, asthma, flu dan selsema. 




Fuyoooo nak baiki rabun tapi dapat kulit cantikk .. TAK NAK ker ? :)








Harga sebotol hanya RM69 ( termasuk postage ) .. Jom nikmati mata yang cantik dan SIHAT ! Hubungi noraliza whatsap 012785-2053 atau pm kat fb aliza zeke s .. kalau nak email pun boleh noraliza748@gmail.com



Akhir sekali ,  marilah beramai-ramai MENYIHATKAN MATA kurniaan ALLAH .. peace :D




No comments: