Friday, May 2, 2014

VIVIX SEMPENA HARI IBU MEI 2014

 Assalamualaikum


Sempena bulan mei nie bulan sambutan hari ibu , makanya kita ada nak buat promosi untuk mereka yang berminat nak belikan VIVIX untuk ibu tercinta korang :)



Apa lah salahnya kita invest sikit untuk ibu tersayangkan..untuk kesihatan ibu kita jugak kan ? kalau adik beradik ramai lagi senang pakat2 dok hadiahkan VIVIX kat ibu korang

 


Ha, Apakah itu Vivix?
 
Vivix ialah sejenis minuman campuran botani, merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.
Vivix mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol.


Apa yang hebatnya tentang Vivix Shaklee?
 
Fakta 1: Vivix mengandungi resveratrol. Malah Vivix terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, disamping tidak mengandungi alkohol, sebaliknya hanya menggunakan bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan dan HALAL!

Fakta 2: Saintis telah menjalankan kajian dan hasil kajian mendapati orang-orang Perancis gemar memakan daging yang berlemak tinggi dan minum wain dengan banyak, tetapi kadar penyakit jantung tetap rendah di Perancis. Selepas bertahun-tahun membuat kajian, saintis menemui rahsia di sebalik Paradoks Perancis terdapat pada Resveratrol yang terkandung dalam wain merah.

Fakta 3: Satu hidangan Vivix mengandungi jumlah resveratrol yang sama banyak seperti yang terdapat dalam 100 gelas wain merah.

Fakta 4: Sekiranya hendak dibandingkan dengan minuman jus lain, Vivix ternyata mendahului dengan hanya 1 sudu teh sehari mampu membekalkan ORAC* value yang diperlukan tubuh iaitu 3000-5000 ORAC.
*Oxygen Radical Absorbance Capacity (ORAC) is a method of measuring antioxidant capacities of different foods



Di gambar nie pula antara khasiat yang ada dalam sebotol VIVIX :)




Nie pula kita share sikit testimoni VIVIX





Aik, masih nak berkira- kira lagi ? Duit boleh dicari TAPI ibu ? tak salah kan berikan sesuatu yg boleh membantu untuk kesihatan ibu kita :)



Berminat untuk tahu lebih lanjut leh whatsap kita 012-785 2053 .. kalau tak nak pos COD boleh jugak di area pasir gudang dan johor bahru :)

No comments: