Monday, May 5, 2014

Supplemet shaklee terbaek untuk anak anda

Assalamualaikum


Mungkin ada yang tak tahu bahawa supplement shaklee juga ada supplement yang boleh diberikan untuk anak tersayang ..Berikut adalah jenis suplemen atau vitamin shaklee yang sesuai untuk anak anda....



Vitamin mengikut kesesuaian dan peringkat umur: 
 

UNTUK KANAK-KANAK 1-3 TAHUN -> Mealshake & Omega Guard
UNTUK KANAK-KANAK 4-12 TAHUN -> Vita C Chewable, Mealshake, Omega, Nutriferon
Ramai ibu bapa yang dah cuba berikan untuk anak mereka yang mempunyai masalah kesihatan.Banyak dah jumpa testimoni mengenai Mealshakes dan Omega guard nih. Nampaknya ramai kanak-kanak yang serasi .. Hehehh... Anda bagaimana? Tak mahu mencuba?
 
 





Jom tengok antara kebaikan- kebaikannya :-
 

Mealshakes
 
 
Minuman berperisa vanila yang lazat dan disukai anak anak
- Rendah lemak dan rendah glisemik
- Merupakan sumber protien dan kalsium
- Sesuai untuk hidangan breakfast ataupun sebelum tidur
 
 
Omega Guard
 
 
Merupakan minyak ikan terbaik di dunia. Mengandungi satu rangkaian yang penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semula jadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain lain. EPA berfungsi menyihatkan jantung dan sendi manakala DHA penting untuk perkembangan dan fungsi otak. 
 
 
Vitamin C chewable 
 
 
- Membantu mengekalkan sistem pertahanan semula jadi tubuh badan 
- Membantu kanak kanak menjaga kesihatan gigi dan gusi. Penting bagi gigi dan gusi yang sihat untuk kanak kanak kan.
- Meningkatkan penyerapan zat besi daripada sumber bukan daging
 
 

Mesti ada yang pikir buat apa susah2 nak bagi anak kita makan supplement .. kan budak lagi, rasanya tak perlu kot .. Ok, cuba anda fikir sejenak adakah anak anda seorang yg  SUSAH NAK MAKAN lepastu zat yang anda berikan kepada anak korang tuu penuh segala nutrien nya ker tidak ? Jika TIDAK maka tak salah kalau kita memberikan makanan tambahan kepada mereka supaya kita dapat membekalkan zat-zat penting untuk menyokong tumbesaran dan kesihatan mereka kan ?


Ini adalah salah satu usaha kita .. betul tak ? Kalau kita tengok anak-anak kita sihat,cergas kita jgak yang rasa happy .. Bukankah mencegah dari mereka sakit lagi berbaloi dari merawat mereka yang asyik nak sakit ajerkan :)
 


Antara TESTIMONI mealshakes .. gud gud .. hehe


Apa tunngu lagi , grab lah supplement untuk anak tersayang anda.. Tak salah pun nak banje sikit untuk kesihatan anak anda tuu .. hehe.. Bukan anak ajer yang boleh makan TAPI mak ayah pun boleh tumpang sekaki tau :)



Your Shaklee Independent Distributor

noraliza748@gmail.com
facebook - aliza zeke s
wechat id - aliza zeke
whatsap - 0127852053
 
 
 
 








No comments: