Saturday, February 1, 2014

Sedikit coretan 4bulan bersama shaklee

Assalamualaikum



Pejam celik pejam celik memang sekejap jer masa berlalu kan..Tup tup dah masuk bulan february dah .. kejapppp jer rasa..hehe.. Tapi bukan masa yang cepat ingin dikatakan untuk entry kali nie tetapi aku nak share sikit kat korang macam mana shaklee merubah kehidupan aku..Yang penting jangan berputus asa,positif dan jangan mengalah walaupun dah di saat akhir .. kena tetap berjuang sampai ke penghujung  :)



Masuk bulan januari 2014 adalah bulan keempat aku bersama shaklee..dan bulan yang paling indah bagi aku kerana hadiah befday aku pada bulan nie tersangat lah special..Selain dah menjadi tunangan orang,dapat hadiah yg super best yg diidamkan dan yg paling best aku dapat naik rank supervisor pada bulan januari 2014..ALLAHUAKBAR , ALLAH MAHA BESAR .. syukur alhamdulillah sangat2 :)



Dari 2 angka , pergi ke 3 angka dan sekarang aku menikmati 4 angka..semoga berkekalan dan aku dapat kekalkan momentum aku sebagai seorang supervisor..Lepas nie nak kejar sr supervisor pulakkkkk... aminnn .Aku sangat2 bersyukur dapat bertemu dengan ummi tersyg yana yng banyak bgi tunjuk ajar dan bagi kata2 semangat..Begitu jugak en tunang kita yg tak putus2 jugak bagi semangat dan x bosan dengar cerita shaklee kita hari2 :)



Bukan hanya nak untung semata2, tapi niat dihati memang nak tolong family sangat3 ! jika niat kita betul , insyaallah ALLAH mudahkan jalan kita .. Dan yang paling best sejak join shaklee dan berada di group jutawan nie kita boleh ubah sikap kita ke arah yg lebih baik dan SEMAKIN DEKAT DENGAN ALLAH .. sebab group aku bukan memikirkan dunia sahaja tetapi banyak ilmu akhirat yg juga dikongsi bersama.. syukur sangat dapat ditemukan dengan mereka semua :)



ok tu jerlah untuk kali nie yer..tunggu 


NEXT ENTRY ---- > Macam mana nak jadi ahli shaklee










No comments: