Sunday, July 29, 2012

Selamat aku seorang yang penyabar lagi-lagi di bulan puasa yang mulia nie

Assalamualaikum




Kali nie tajuk panjang sikit sebab tak tahu nak letak tajuk ape .. haha .. di sebalik tajuk mesti ade ceritanya kan .. ecececeh .. Sebelum aku cerita pasal tajuk tuu aku nak cerita sikit pasal berbuka puasa pada hari semalam .. malu lak nak cerita.. hehe




Semalam puasa yang ke 8 aku telah dijemput untuk berbuka di rumah family si dia .. Rasa malu gak mula2 nak berbuka kat rumah orang kan , bukan tak pernah lepak kat rumah si dia tapi aku tak pernah berbuka dengan family nya .. segan tau daakkkk..ngeh3 .. tapi aku telah tak memalukan diri aku untuk datang jugak ke rumah si dia untuk berbuka puasa bersama - sama .. * erkkkk memalukan diri aku,ish3 ayat ..haha






Pape pun memang sedap lah nasi goreng ayam buatan mak si dia .. sampai sakit perut sebab kekenyangan .. mak nya cakap tank aku kecik tuu cepat kenyang .. hehe .. Puding pun tak sempat aku nak makan sebab dah kenyang sangat .. tapi takpe sebab mak nya tapaukan untuk bawak balik .. ngeh3 .. 
Terima kasih syafiq sekeluarga sebab ajak berbuka bersama yer :)






Ok, berbalik pada tajuk tuu aku nak cerita tadi aku keluar jalan - jalan kan pastu ada satu kereta nie nak masuk jalan aku .. dah lah tak bagi signal pastu tetiba dia potong aku balik .. aku hon dia balik then ada ke patut dia tunjuk tanda tuuuuuuuuuutttttttt kat aku .. pastu dia bawak kereta slow jer, agaknya nak sound aku lah tuu .. padahal sendiri salah tak bagi signal .. tapi bersyukur jugak lah sebab kereta pak cik aku kat belakang ,lepas pak cik aku nampak dia tunjuk tuuutttt pak cik aku terus potong aku, jalan sebelah kereta orang gila tuu .. takut gak .. kalau aku sorang2 jer entah - entah dia dah tahan aku nak cari gaduh .. sebab tuu aku kate aku nie seorang yang penyabar sebab aku buat tak tahu jer lepas dia tunjuk tuuuuuuuuuuttt kat aku .. padahal sendiri salah .. ingat yer kawan - kawan bila kita memandu di jalan raya SIGNAL itu memainkan peranan yang sangat penting tau! Bulan puasa lak tuu nak tunjuk tahap kurang ajar dia .. dah confirm tak puasa ar tuu .. ahhahahahahha .uppppsssss .. ^ ___ ^ 










p/s : hari nie korang semua berbuka ape ?



No comments: