Saturday, December 31, 2011

Sedikit corat coret 2011 dan selamat datang 2012


Assalamualaikum


 Sikit coretan tahun 2011


* tahun nie aku baru tukar dua pekerjaan [ dua2 bukan bidang aku .. huhu ]
* hari yang di tunggu2 iaitu hari konvokesyen di PICC 
   [ di temani emak  dan  si dia yang amat aku sayangi ]
* si dia yang sudi menjemput aku pulang dari kerja sejak cuti sembermula  
   [nanti pasnie dah kena lik sendiri ... mesti rindu amat kt dia..teeeeettt ]
* dapat pergi singapura dengan si dia dan kakak2 si dia 
   [ merapatkan silaturahim lah katekan ..hihi ]
* menghadiri majlis perkahwinan kakak si dia dan juga abg kawan baek ku
   [tema biru turqoise tuu .. ramai tuu pengantin pilih warna nie ]
* dan hari ni 31/12/2011 hari yg paling bahagia aku rasakan
   [ apa yg buat kan aku bahagia sgt biarlah rahsia ..hehe ]
* selain tuu movie akhir tahun yg aku dan si dia tengok ialah sherlock holmes

 - itu jer yg aku ingat setakat nie..ngeh3

Esok dah masuk tahun 2012 kan .. macam tak percaya jer dah dekat setahun aku abis belajar,dah bekerja pun [lum dpt keja tetap,sape ade lobang keja sharelah yer :) ] ... tahun 2012 nanti banyak yang aku impikan dan banyak benda nak kena settelkan .. umur pun dah meningkat masuk 23 tahun tapi rasa macam baru umur 20 tahun jer tau .. ngeh3 .. hutang MARA pun tengah menanti nak suruh aku bayar .. haha .. papepun aku berharap ape yang aku impikan di tahun 2012 nanti akan tercapai dan semuanya berjalan dengan lancar .. aminn

4 comments:

aien harun said...

epy new year za..moga azam taun 2012 tercapai..amin..:)

Fyqa said...

happy new year ^^

YM said...

selamat za ;) moga kebahagiaan selalu berpihak pada kamu semua ;)

yana lyana said...

happy new year awak:)