Saturday, December 3, 2011

Musim kahwin


Assalamualaikum



Sejak bermulanya cuti sekolah nie memang ramai yang melangsungkan perkahwinan kan .. Aku dahlah suka kalau pergi tengok orang kahwin2 nie sebab yang paling utama kenapa aku suka ialah aku dapat makan nasi minyak banyak2.. sedapp woooo .. ngeh3



So hari nie aku nak update majlis perkahwinan kak coien dengan suaminya en shamsul yang berlangsung pada 27/11/11 yang lepas .. Kak coien yang kecik comey2 nie akak kepada my sayang .. Tema untuk majlis dorang pulak ialah masa nikah warna maroon,malam berinai warna peach/oren dan hari bersanding warna biru turqoise [ ngah musim warna biru turqoise nie,pergi majlis kahwen kebanyakkannya mesti warna nie punya ] * masa aku nanti warna apa gaknya erk , hehe



 inilah pengantin perempuannya.. comey kan??



 

 tersenyum bahagia kak coien .. hati berbunga -bunga ..hihihi













 



 leh pulak my sayang terselit kat situ.. orang ketiga.






Dan ini gambar masa majlis bersanding hari tuu, macam biasalah tol mesti ada kalau nak naik pelamin tuu kan .. hahaha .




Kalau korang nak tahu gambar nie semua aku ambik kat CAPTUREPIXS STUDIO .. photographer ayares rahim sulaiman nie berkhidmat dari kakak my sayang yang pertama sampai yang ketiga nie .. so kalau sape2 yang nak kawen dan tengah mencari photographer , bolehlah cuba menggunakan khidmat beliau .. aku rasa mesti korang puas hati nye..




Sebenarnya, aku ternanti2kan beliau mengupload gambar masa majlis bersanding tuu sebab gambar aku banyaklah gak masa majlis bersanding tuu .. masa malam berinai aku tak dapat nak datng atas sebab2 tertentu .. kui kui kui




Papepun, aku mengucapkan tahniah kat kak coien dan suaminya, tak lupa jugak tahniah kepada semua yang baru mendirikan rumah tangga .. Moga dapat melahirkan zuriat yang soleh/solehah dan berkekalan hingga ke akhir hayat .. amin :)






4 comments:

YM said...

comey nye akak shap. bila bakal adik iparnya ni :)hee. wish korang happy n bahagia selalu :)

noraliza said...

orang lambat lagi..thanks kak yayan :)

Bella Ayub said...

cantiknya pengantin perempuan :)

ghost writer said...

ceria dan meriah sungguh perkawenan nih kan..