Thursday, May 5, 2011

Sebelum tido


Asslamualaikum





Selamat malam semua .. hari nie dah hari ketiga aku bekerja di tempat baru .. alhamdullilah setakat nie semuanya ok2 jer .. kui3 .. Dah2 tak yah cerita pasal kerja , bosan dah eden .. haha





Nie aku nak tanya dengan korang ar.. Selalunya sebelum tido kan korang pikir pasal apa erk ? Ada tak korang berangan2 ataupun memikirkan sesuatu yg penting sebelum korang tido, ker korang nie jenis letak kepala terus tido dah takde nak pikir pape lagi .. Kalau aku kan memang jenis yang suka berangan tau .. berangan apa tuu rahsia ar .. ngeh3 ..






Tapi aku selalu pikir tentang apa yg akan berlaku pada hari esok .. dan yang paling menyemak kan kepala aku ialah aku asyik pikir esok nak pakai
baju apa .. sampai aku dah tak tahu nak pakai baju apa.. al maklumlah baju aku banyak yg kocik2 , tapi takdelah kocik bebenau baju aku tuu .. cuma bila kerja nie kenalah pakai baju sopan sikit kan .. hari - hari ngadap customer .. tuuu yg poning sikit bila pikir pasal baju .. balik2 baju yg sama jer aku pakai .. Agak - agak ada tak yang mempunyai masalah yg sama macam aku nie erk .. hahaha







comel pulak aku tengok gorilla nie tido..hahaha







7 comments:

HonEyBuNNy said...

hehe...

mesti punya sebelum tido ila berangan2 dulu..haha...

macam2 berangan la..ngeh3...

mmg sweet la gorilla tu tido....nyenyak sungguh..hehe

zazaw said...

zazaw selalu piker
sapa laki zazaw
kahkahkahkahkahkah

Encik Psychopath said...

sebelum tido manje2 dulu.

Izyan Masri said...

SEBELUM TIDUR YAN SUKA BERANGAN PASAL LELAKI IDAMAN DULU.HAHA.GATAL TAK

Anati Soki said...

anat time tido mmg tak pkir apa2.. cuma habit anat sblm tidol.. mseti kena layan mp3.. then agak2 dah btol2 nk tido.. baru tutup MP3.. dah tetiba je KO trus.hehehe..suka!!! tp
habit cmtuh agak tak mdatangkan manfaat.. kalau dgr ayat quran pun layan.. aish.. perllu tukar itu habit :)

Mrs.Yie said...

haha..mcm akak ni kalau letak kepala je mesti tido terus memang x pikir apa dah..tapi berlainan dgn suami,dia susah sikit nak lelap mata kalau dah letak kepala ats bantal..pusing kiri x kena,pusing kanan pun sama..last2 tido meniarap.. :)

MIERA said...

amboi, byk nyer fikir. Saye selalu fikir masalah time nak tido. Kalau xde masalah, terus je tidor.. hehe