Saturday, February 19, 2011

Layang - layang


Assalamualaikum






Hari nie aku bersama kawan gila - gila ku telah menghadirkan diri ke festival layang - layang di pasir gudang johor. Kalau siapa orang johor mesti dah tahu punya pasal festival nie... Memang tiap - tiap tahun festival layang - layang nie di anjurkan.. Dua tahun lepas aku tak pergi kot , sebab time festival nie diadakan mesti aku takde kat johor. Kalau tak silap aku tahun lepas festival nie dibuat kat johor bahru tapi tak dapat sambutan tuuu yang tukar semula buat kat pasir gudang.. Aku pun tak tahu festival nie bermula dari tahun bile, sebab dari aku kecik memang dah ade.. Dulu masa budak - budak memang aku suka pergi siap merengek rengek kat mak lagi suruh bawak, kalau tak bawak nanti aku merajuk tau ..hehe




Nampak tuu SEDUNIA tau



ramai gila orang, sesak wooooo



Nie abg yang jaga pintu pagar, cuma budak sekolah dan orang - orang yang terlibat jer leh masuk dalam.. Kalau dulu takde pagar - pagar pun.. Tuu yang aku kecewa sikit sebab ingatkan nak bergambar bawah layang - layang yang besau - besau tapi tahun nie dia buat pagar pulak..huhu



Hanya duduk di tepi pagar sahaja.. Harap maklum mata aku memang kecik pabila kena cahaya matahari mata aku akan bertambah - tambah lah kecik.kui kui kui



Nielah kawan gila - gila ku, eisya [ comelkan dia, bufday girl rini ]



Nampak macam makin berisi lah..huhuhu



Masa panas - panas nie kalau makan eskim memang best..nyum2



Muke berkerut sekali.. ishhh3
[ ppssstttt....titik bertindih tuu tahi lalat asli tau ]



Nie khemah mat salleh dari mane ntah..
Bersepah - sepah layang - layang dorang.



Nie semua bendara - bendera negara yang terlibat dalam
festival layang - layang nie.



Semua ber tenggek kat tepi pagar jer



Yang besar tuuu kalau tak silap aku cicak



Pelbagai layang - layang ada tapi pakai kamera fon jer.
So, gambarnya pun biase - biase jerlah






Sempena befday gegurl dak comel nie, aku nak mengucapkan SELAMAT HARI JADI YANG KE 23. Semoga dimurahkan rezeki, dipanjang kan umur, berjaya dalam hidup dan persahabatan kita akan kekal hendaknya.AMIN..Dah makin tua dah kawan aku nie.haha



nota hati: terima kasih sudi baca :)


8 comments:

hidrawr said...

Isk isk sedih nye tak dapat pegi . ;(

Anisa Hang Tuah said...

dah lame betul tak pegi pesta layang2 niiii

nelly said...

layang2 ..
selalu main tepi pantai
=)

cik ewun said...

berdua je ke zaza ? hee

aliza said...

hidrawr: hehe..takpe tahun depan ade lagi.leh pergi :)

aliza said...

anisa hang tuah: nanti kalau nak pergi bagitahu lh, leh jumpe.hihi

aliza said...

nelly: tepi pantai angin kuat kan..mmg best kalau main tei pantai :)

aliza said...

cik ewun: a'ah bedua jer..huhu