Monday, February 7, 2011

Aku nak kahwin , jemputlah datang yer


Assalamualaikum


Nampak tak, tajuk entry kali nie ape
Mesti nampak kan , so korang semua dijemput
hadir ke majlis kahwin aku pada tetttt
Eh kenape pulak teetttt tuuuu
Aku memaen jew lah * gatai tul minah nie
asyik pikir nak kahwin jerkn. hihi
Sebenarnya aku nak cerita pasal semalam
Semalam kawan tercinta aku dah pun mendirikan rumahtangga
Macam tak percaya jer dia dah kahwin
Walaupun majlis nya simple sangat tapi meriah taw
Papepun aku nak ucapkan semoga beliau bahagia
hingga ke akhir hayatdan cepat - cepat dapat baby.hihi
Mailah kita layan sikit gambar yang ada nie
Tapi kualiti gambar tak berapa nak bagus lah
sebab guna handphone cikai jer kan.
ngeh ngeh ngeh




Nie antara hantaran nya.



Cantikkan cupcakes nya



Kabur pulak gambar coklat nie. Coklat nya bentuk teddy bear taw




Yang nie pulak pelamin nya



Pengantin perempuan dengan mak andam



Si cantik manis tersenyum menyum gitu






Nie pulak masa renjis - renjisan



Pengantin nak cium aku. dia cakap amik berkat. hihi






p/s : kena settelkan taggg malam nie jugak.hehe


p/s : mungkin beberapa hari nie aku busy sikit sebab esok dah mula kerja.


7 comments:

Anisa Hang Tuah said...

haa.tgok gambar2 ni,cam nak kawen lak.hee

all the best yer akak,esok dah start keje..
(:

sitihanisahali said...

amek berkat bia cpt kawen ea :p
nk jugak.....hehe

sitihanisahali said...

amek berkat bia cpt kawen ea :p
nk jugak.....hehe

aliza said...

anisa hang tuah: gatai jugak ea dia..thanks ;)

aliza said...

sitihanisahali: a'ah..hehe

LEZAohLEZA said...

selamat pengantin baru . ahahaha :)

aliza said...

leza: hahahaha.. :)