Tuesday, February 15, 2011

Aku bukan robot


Assalamualaikum


Hari nie hari selase, tempat aku ada pasar malam.yeahhhh, aku boleh beli ayam goreng,kentang goreng,nasi beriani, mee goreng, leher ayam,kentang spring,nasi beriani,apam balik,putu piring, air cendol, air katira dan ape lagi erkk.. [banyaknya kau nak makan za.hahaha]


Dah2 lupekan pasal makanan yang aku nak makan tuu, meh bace apa yang aku nak cerita.Tersebutnya al – kisah seorang gadis cantik yang sedang memandang pokok-pokok sambil memicit jerawat [weiii, bukan cerita yang nie ar.adoyai].Opppsss tersalah taip pulak.ngeh3


Sebenarnya aku nak cerita pasal kerja aku.Sebelum tuu aku nak tanya, korang pernah tak bekerja kat mana2 tempatlah pastu takde rehat langsung? Tapi aku rasa mesti tak pernah kan..kan...kan..Kalau korang nak tahu tempat yang aku kerja sekarang nie takde rehat langsung taw..Dahlah aku sorang jer pekerja nya.Pastu semua dia suruh aku buat, balik pulak tak ikut waktu yang ditetapkan.Kalau gaji besau takpe lah jugak.Aku tak kisah sangat pasal gaji tuu sebab aku ingatkan nak cari pengalaman dulu sebelum kerja tempat lain.Tapi mengelat ar kan kerja takde rehat.Aku bukan nya robot , macam lagu adam tuu ” bukan robot,ku bukan robot ” hahaha.. Sampaikan my kuci tension ngan aku sebab aku tak nak tegas sikit. [ bukan ape, aku nie kalau dah bersuara kadang – kadang terkuang ajar lebih pulak, tuu yang aku diamkan diri jer, buat kerja yang di suruh ]

iklan jap.hahaha


nie gambar masa mula - mula main bowling.
jakun dapat pegang bola bowling tuu.ngeh3


Mungkin aku sampai akhir bulan nie jer kot kerja kat situ.Sampai aku tanya customer, tempat kerja dorang ada kosong tak [ tapi aku tanya masa bos aku takde ar..haha] .Harap – harap lah kerja lain yang aku apply tuu dapat. [ haiz,sshnya cari kerja sekarang nie kan ]




6 comments:

nelly said...

WAH ..SABAR2 ..
nELLY TAK PERNAH KERJA ..
IBU KATA BELUM MASANYA ..
=)

aliza said...

nelly: hehe.takpe nie sekarang tengah stdy lagikan.nelly stdy tul2 k :)

nelly said...

hehe ..
insyaAllah . .

Robot | Sakti said...

sabar saja lah.

susah kan nak dapat kerja sekarang.
yang dah dapat kerja dengan baik, kerjalah betul-betul.

:)

aliza said...

nelly: :)

aliza said...

robot: btol tuu..bile lah gaknye nak dpt keje yg besesuaian.huhu