Sunday, January 9, 2011

Stokin Sayang Lesen


Salam hari ahad semua

Wahh tengok dari tajuk cam pelik jew kan
Stokin Sayang Lesen?
Pe benda tuu
Sebenarnya tajuk Stokin Sayang Lesen nie bukan untuk satu cerita jew
tapi untuk tiga cerita iaitu pasal stokin,sayang dengan lesen
Ok,jom kita mulakan dengan cerita stokin



STOKIN

Ha, nampak tak stokin yang macam stokin bola tuu
Sebenarnya stokin nie aku pakai masa nak tido jer
Baru beli semalam kuci2 belikan
Sebab dia tak tahan aku asyik ngadu sakit jer
Stokin aku yang selalu pakai dah entah kemana
Tuu yang beli baru.hehe
Biasalah kaki aku nie sensitif sikit
Dia tak boleh sejuk sangat,kalau angin pagi yang sepoi2 tuu pun
boleh membuatkan kaki aku sakit taw
Kalau sakit sikit takpe nie tak, sakit banget
Mula-mula sakit sampai lutut nanti dia naik sampai peha kadang2
tuu sakitnya naik sampai kedua2 belah tangan aku
Kalau dah sakitnya sampi peha mmg pedih ar
Sampai berguling2 macam cerita hindustan tuu
[yang nie aku tipu,aku tak berguling tapi menangis jew.hehe]
Aku pu tak tahu nie penyakit apa
Lagipun aku dah sakit nie dari kecik lagi
Tapi kenapa aku tak pergi jumpa doktor erk?
Sebab aku taknak jumpa doktor.takut dia inject.haha
So,selagi aku boleh tahan aku akan tahan lah
Ok,dah cerita pasal stokin,pastu aku nak cerita pasal sayang pulak.



SAYANG


Sebenarnya pasal sayang nie takde lah cerita sangat
Cuma sedih jer dia dah balik KL
Dah takde orang yang boleh layan kegedikan aku.hehe
Sem baru nie subjek dia macam wow jer
Mesti susah nak balik sini dah
Lagi-lagi subjek javascript tuu
Subjek tuuu aku pun tak suka
Kalau aku sambung degree boleh tak java tuu aku tak ambik.ngeh3
Oklah,papepun aku sentiasa doakan kejayaan dia
Gud luck syg.chaiyok2!


LESEN


Yeayyy,aku dah dapat lesen kereta
Alhamdulillah aku lulus masa jpj ritu
Tapi dah ada lesen, kereta pulak takde
Ayoyo
Takpe,rilek2 nanti ada rezeki aku dapat gak beli kereta
Adoi,tetiba lak tak tahu nak cerita apa
Tadi banyak aku nak cerita.haiz
Mungkin nie jew kot untuk hari nie
hehe
Ok,bubbye.



p/s: sshnye nak cari keje zaman sekarang nie kn



6 comments:

Phat Lee said...

wah samer...gua pun takut jarum.hehe

aliza said...

gud2..hehe

Nasuha Salleh said...

bole drift nmpknye pasni..ngeh2

PinQib said...

wah
pelik nyer
bettr p chek la
tsk macam bahaya jer

| Gelagat Anti INDIA|

aliza said...

nasuha:a'ah..kui3

pinqib:hehe.insyaallah nnti i g cek k :)

haneyzatul.amira.amran said...

wahh da ade lesen! congrate2!