Thursday, December 30, 2010

Award dari cik aien a.k.a bibik

Assalamualaikum

Yeay,aku dapat award.
Yang bagi aku award nie ialah cik aien aka bibik.
Sebab apa aku panggil aien tuu bibik biarlah rahsia.
Dah macam lagu siti nurhaliza pulak.
yawwww.

Ok,award kali nie ialah award the best follower.
Thanks ya bibik sebab bagi aku award.
-
-
-
-
-
-

Jeng,jeng,jeng.
Inilah awardnya.

Macam biasa lah kalau ada award adalah soalan yang kena di jawab.ngeh3

Soalan yang

petama: ucapan anda
thanks bibik sebab bagi aku award.
kalau ada award bagilah lagi.hehe

kedua: berikan 4 ciri lelaki/wanita idaman
untuk dijadikan suami/isteri
boleh membimbing,penyayang,bertanggungjawab,setia

ketiga: berikan 1 tips untuk mengekalkan hubungan dengan pasangan
melakukan aktiviti yang diminati pasangan bersama-sama

keempat: pernah anda terjumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta
rasanya tak pernah

kelima: letakkan 10 link pilihan anda dan bagitahu
mereka telah memenangi award ini


p/s: semalamkan aku lulus test jpj yaawwww.

5 comments:

Qib said...

sayang.. teng kiyu. nnt pepagi lagi qib buat yer ><

"Above all Life should be fun!"
"Take time for some Fun in Your Life Today!"

| Hidung KUCING| Soccer FIGHT |

fatian athiea said...

lame dah tak buat tag award ni..busy ceyh..

aliza zeke said...

qib:welcome :)

misz molecule:hihiihikuikukui. :)

Qib said...

da jawab tag :)

Nisha Ramlan said...

http://joyahkepoh.blogspot.com/2011/01/pandai-cik-wawa-tag-orang-ye.html

joyah tag kamu
:)